اخبار بازی

معرفی نسخه جدید بازی Saints Row در گیمزکام 2021

استودیوی Volition به‌تازگی وب‌سایتی را راه‌اندازی کرده که به یک ریبوت جدید از سری بازی Saints Row اشاره دارد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

ریبوت بازی Saints Row

دو سال پیش بود که شرکت Deep Silver، ناشر عناوین Saints Row در دست ساخت بودن یک نسخه جدید از سری را تأیید کرد. به‌نظر می‌رسد اکنون به معرفی این بازی نزدیک هستیم و در رویداد Gamescom Opening Night Live، جدیدترین نسخه سری را خواهیم دید.

همانطور که گفته شد، سازندگان وب‌سایتی را برای بازی آماده کرده‌اند و تنها چیزی که بر روی آن دیده می‌شود، کلمه «در حال ریبوت» است که بر روی یک دیوار نقش بسته. جف کیلی، تهیه‌کننده و مجری برنامه افتتاحیه رویداد گیمزکام نیز تصویر این تیزر را به اشتراک گذاشته و به کلمه «Bossing» اشاره کرده. پروتاگونیست سری Saints Row معمولا با اسم باس خطاب می‌شود.

رویداد دو ساعته Gamescom Opening Night Live در تاریخ 3 شهریور (چهارشنبه، ساعت 22:30) برگزار خواهد شد. تاکنون تأیید شده که در این رویداد رونمایی از اولین گیمپلی Call of Duty: Vanguard، یک اجرای موسیقی زنده بازی Tales of Arise، و همچنین یک معرفی جدید از سوی دیوالور دیجیتال (بازی جدید استودیوی Massive Monsters) را خواهیم دید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا