اخبار بازیکامپیوتر

Amnesia: A Machine for Pig و Kingdom: New Lands دو عنوان رایگان این هفته‌ی اپیک گیمز استور هستند

بازی‌ ترسناک Amnesia: A Machine for Pig و عنوان استراتژی کوچک Kingdom: New Lands تا هفته‌ی آینده بر روی اپیک گیمز استور رایگان هستند. بازی‌ Costume Quest 2 نیز به همراه Layers of Fear 2 هفته‌ی آینده بر روی این فروشگاه رایگان خواهند بود.

بازی ترسناک استودیوی بلوبر تیم، Layers of Fear 2 از 22 اکتبر تا مدت یک هفته رایگان خواهد بود. داستان این بازی ترسناک روانشناختی اول شخص و روایت محور، درباره‌ی بازیگری است که نقش اصلی فیلم را روی کشتی اقیانوس‌پیما بازی می کند.

همراه با کاوش در کشتی، شما نه تنها گذشته خود را کشف خواهید کرد بلکه دلیل انتخاب شدن شما برای این فیلم توسط کارگردان مرموز فیلم را نیز خواهید فهمید. شما باید بفهمید که آیا همه‌ی این اتفاقات بخشی از فیلم است یا تمامی این حوادث تنها بخشی از خاطرات شما است.

بازی Costume Quest 2 ادامه‌ی بازی ماجراجویی Costume Quest از استودیوی دابل فاین است. در این عنوان اکشن نقش‌آفرینی ، شما به عنوان یکی از دو خواهر و برادر دوقلو بازی خواهید کرد که با دوستان خود در محیط‌های مختلف بازی با جمع آوری آب نبات و لباس های مختلف سفر می کنند.

هدف در این بازی شکست دادن دکتر اورل وایت است که می خواهد هالووین را برای همیشه از بین ببرد. سیستم نبرد در این عنوان بهبود یافته است و طرح بازی بر اساس سفر در زمان است. شما می‌توانید در این بازی از کاوش در محیط، انجام ماموریت ها و مبارزه با هیولاها لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا