اخبار بازی

تاریخ عرضه بتای بازی New World مشخص شد

در جدید ترین اخبار بازی New World، سازندگان به‌تازگی تاریخ عرضه دقیق نسخه بتای این عنوان را اعلام کرده‌اند: 23 جولای.

بازی New World

کمپانی Amazon پس از خرید توئیچ، قصد دارد جای پای خود در صنعت بازی‌های ویدئویی را محکم‌تر از قبل کرده و با عرضه بازی New World، رقابت با سایر عناوین MMO را آغاز کند. با اینکه قرار بود نیو ورلد در ماه گذشته در دسترس باشد، اما شیوع ویروس کرونا تاریخ عرضه بازی را تا 25 آگوست به تعویق انداخت. با اینحال سازندگان به‌تازگی اعلام کرده‌اند که نسخه بتای بازی حدود یک ماه قبل از عرضه و در تاریخ 23 جولای منتشر می‌شود.

البته توجه داشته‌باشید که نسخه بتا تنها در دسترس کاربرانی قرار می‌گیرد که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند. با اینکه نسخه آلفای New World برای مدت‌ها در دسترس بوده، اما سازندگان از بتای ماه آینده به‌عنوان بزرگ‌ترین مرحله تست بازی یاد می‌کنند. بازی New World وعده ارائه یک عنوان مهارت محور همراه با مبارزات 100 نفره عظیم را به طرفداران ژانر MMORPG می‌دهد. جالب است بدانید که بخشی از تیم سازنده را خالقین عناوین بزرگی همچون World of Warcraft و Destiny تشکیل می‌دهند.

بازی New World در تاریخ 25 آگوست و در قالب دو نسخه مختلف به‌صورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. نسخه استاندارد ادیشن با قیمت 40 دلار و نسخه دیلاکس ادیشن (که شامل آرت بوک دیجیتالی، تعدادی اسکین و یک حیوان خانگی درون بازی می‌شود) با قیمت 50 دلار به‌فروش می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا