اخبار بازی

رئیس استودیوهای بازیسازی آمازون از این شرکت جدا شد

به گزارش بلومبرگ، مایک فرازینی رئیس استودیوهای بازیسازی شرکت Amazon تصمیم گرفته تا به‌منظور قرار دادن تمرکز خود بر روی خانواده‌اش، از این کمپانی جدا شود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

استودیوهای بازیسازی Amazon

علی‌رغم سرمایه‌گذاری‌های عظیم، آمازون برای سال‌ها در ساخت یک عنوان بزرگ ناکام بود. سال 2020 پشتیبانی از بازی Crucible که یک عنوان شوتر پرچم‌دار برای آمازون محسوب می‌شد، تنها 5 ماه پس از عرضه پایان یافت و سال گذشته نیز یک عنوان MMO از سری ارباب حلقه‌ها توسط این کمپانی کنسل شد. با این‌حال، آمازون در نهایت توانست با بازی‌های Lost Ark و New World به موفقیت دست یابد.

یکی از سخن‌گویان آمازون با انتشار بیانیه‌ای به بلومبرگ، جدایی مایک فرازینی را تأیید کرده و گفته: «مایک از همان ابتدا با Amazon Games همراه بود و رهبری و استقامت او به ما کمک کرد تا تجارت خود در دنیای بازی را از پایه بنا کنیم.» او ادامه داد: «موفقیت اخیر ما با New World و Lost Ark حاصل چشم‌انداز درازمدت و مشتری‌محور اوست که به ساخت این بازی‌ها کمک کرد. ما از تمام کمک‌های او قدردانی می‌کنیم و برای مایک آرزوی بهترین‌ها را داریم.»

بلومبرگ همچنین در کنار نشر این بیانیه، به نقل از برخی کارمندان ناشناس آمازون عنوان کرده که آن‌ها عملکرد مایک فرازینی را مورد انتقاد قرار داده‌اند. به گفته یکی از مدیران سابق بخش گیمینگ آمازون، نداشتن تجربه قبلی در زمینه بازیسازی، باعث شده تا رهبری فرازینی لطمه بخورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا