اخبار بازی

بازسازی بازی Alone in the Dark در حال ساخت است

کمپانی THQ Nordic روز جمعه اعلام کرد که بازی Alone in the Dark، عنوانی ترسناک و بقا محور که در سال ۱۹۹۲ ساخته شد، بازسازی می‌شود. نسخه‌ی جدید Alone in the Dark بازیکن را به شهر New Orleans در دهه‌ی ۱۹۲۰ میلادی، جایی که ترس‌هایی لاوکرفتی انتظارشان را می‌کشد، می‌برد. استودیویی سوئدی وظیفه ساخت نسخه‌ی جدید این بازی را برعهده گرفته است که در بین اعضای آن، نام Mikael Hedberg آشناست. او وظیفه‌ی نویسندگی نسخه‌ی بازسازی را عهده‌دار است و از دیگر آثار او می‌توان به Soma و Amnesia: The Dark Descent اشاره کرد‌.

دو پروتاگونیست اصلی Emily Hartwood و Edward Carnby به عنوان شخصیت‌های قابل بازی در نسخه‌ی جدید حضور دارند و داستان را از دو زاویه‌ی مختلف می‌بینیم. امیلی که در پی جستجوی عموی گمشده‌اش، پا به راهی خطرناک می‌گذارد، مجبور می‌شود از ادوارد که یک کارگاه خصوصی‌ست کمک بگیرد. ماجراجویی آن‌ها به Derceto ختم می‌شود؛ محفلی گرم برای پذیرایی از اتفاقات خطرناک و هیولاهای بی‌رحم.

استودیوی Pieces Interactive در این بازی نوید اکتشافاتی پر تعلیق، مبارزاتی چالش‌برانگیز و پازل‌هایی سرگرم‌کننده را می‌دهد. چند عکس منتشر شده از نسخه‌ی جدید Alone in the Dark را مشاهده می‌کنید:

ناشر بازی، THQ Nordic گفته است که ساخت بازی از سال ۲۰۱۹ آغاز شده و در تاریخی نامشخص برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل نهم عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا