اخبار بازی

All Points Bulletin باز می گردد؟ (سرنوشت Realtime Worlds)

منابع موثقی به وبسایت Develop Online اعلام کردند شرکت K2، ناشر و سازنده ی بازی های آنلاین، IP آخرین بازی شرکت Realtime Worlds را خریده است.

شرکت کالیفرنیایی K2 که دارای پشتیبانی مالی بسیار خوبی می باشد و صاحب سیستم رایگان بازی های آنلاین GamersFirst می باشد؛ به نقل از منابع مختلف بالغ بر 1.5 میلیون یورو برای خرید All Points Bulletin خرج کرده است.

گزارشی از وبسایت GamesIndustry.biz اعلام می کند که "بازی APB تا آخر امسال دوباره راه اندازی و احیا خواهد شد."

همچنین شایان به ذکر است که در گذشته شایعه شده بود که استودیو بازی سازی Epic قصد خرید حقوق این بازی را دارد.

پس از فروپاشی استودیو اسکاتلندی Realtime Worlds در ماه آگوست، مدیرعامل این شرکت بیشتر فعالیت های خود را با موسسات آمریکایی انجام داد. در اوایل ماه سپتامبر یک شرکت ناشناس آمریکایی IP بازی Project Myworld را خریداری کرد.

برخی از خبرگزاری های بر این باورند که Ian Hetherington، مدیر اجرایی بازی های رایانه ای با سابقه انگلیسی و همچنین یکی از بنیان گذاران Realtime Worlds، این معامله را انجام داده است. Hetherington پس از راه اندازی شرکت Realtime Worlds هیچگونه حضوری در میان نشریات و رسانه ها نداشته است.

APB آخرین پروژه و فعالیت Realtime Worlds بود و همچنین باعث فروپاشی این شرکت شد. هزینه هایی بالای 100 میلیون دلار برای این بازی صرف شده بود و سرمایه گزاران منتظر سود بسیاری بودند. متاسفانه این بازی فروش خوبی نداشته و افراد کمی از بازی استقبال کردند و همین باعث فروپاشی این شرکت شد.

شرکت K2 که متخصص بازی های آنلاین می باشد با این حرکت می تواند جان تازه ای به APB ببخشد، هرچند این کار فایده ای برای Realtime Worlds نخواهد داشت.

امیدوارم هر چه سریعتر شاهد بازگشت این بازی با شکوه باشیم.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا