اخبار بازی

Alien: Isolation را می‌توانید بدون کشتن حتی یک نفر به اتمام برسانید

The Creative Assembly قبلا تایید کرده بود که در بازی جدیدشان، Alien: Isolation در کنار Xenomorphها تهدید های دیگری از جمله، لاشخورها و موجودات ساخته شده از ترکیبات شیمیایی (synthetics)، وجود خواهند داشت. اما علاوه بر این، شخصیت شما این انتخاب را خواهد داشت که بازی را بدون کشتن حتی یک نفر به اتمام برساند.

 

آقای Gary Napper، طراح ارشد این عنوان، در مصاحبه ای با GamesTM به این نکته اشاره کرده که تعدادی از طرفداران نگران این مسئله بودند که با حضور انسان‌ها به عنوان دشمن، بازی کاملا تبدیل به یک شوتر شود.

 

آقای Napper قول داده است که مشکلی در این ضمینه نخواهد بود: "شما می‌توانید بازی را بدون کشتن کسی به اتمام برسانید. این مسئله زیاد چالش برانگیزی نبود. اما چیزی بود که احساس می‌کردم، بازیکن ممکن است بخواهد انجام دهد. ما داریم در مورد عضوی از خانواده Ripley صحبت می‌کنیم – آن‌ها همانند شخصیت‌های بازی‌ها نیستند که صرفا به خاطر رسیدن به کلید برق، بر روی مردم غیرنظامی و شهروندان بی‌دفاع اسلحه بکشند."

 

آقای Napper همچنین بر روی اهمیت دستگاه رادار در ایجاد اتمسفر (جو) برای بازیکن، تاکید کرده و اذعان می‌کند، این نکته که رادار، اطلاعات بسیار کمی در اختیار بازیکن قرار می‌کند، خود، مساله بسیار مهم و کلیدی است.

 

آقای Napper در مورد رادار می‌گوید: "این ]رادار[ از همان چیزهایی است که گیم‌پلی بسیاری در اختیار شما قرار می‌دهد (نقش مهمی در گیم‌پلی دارد) – شما ممکن است در حال ردیابی یک بیگانه، انسان و یا هر چیزی دیگری باشید. آن‌ها امکان دارد در طبقه پایین باشند. امکان دارد در کانال آب بالای سرتان باشند. امکان دارد پشت دیوار باشند – شما هیچ‌گاه کاملا مطمئن نخواهید بود که آن‌ها دقیقا کجا هستند."

 

Alien: Isolation به احتمال زیاد تجربه جالب توجهی از ترس و وحشت ارایه خواهد داد – بازی های متعددی همچون Outlast هستند که به خاطر بالا بردن حس ترس و وحشت، حتی امکان حمله به دشمنان را نیز به بازیکن نمی‌دهند. آیا Alien: Isolation نیز تحت تاثیر این‌گونه بازی‌ها قرار خواهد گرفت؟

 

برای رسیدن به پاسخ این سوال، باید تا 7 اکتبر و عرضه بازی بر روی PC ،PS3 ،PS4 ،Xbox 360 و Xbox One منتظر بمانیم.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا