اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5

شایعه: معرفی ریمستر بازی Alan Wake در روزهای آینده

اینطور که به‌نظر می‌رسد، بازی Alan Wake به‌زودی در قالب یک ریمستر باز می‌گردد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Alan Wake

از زمان دیده شدن نام Alan Wake Remastered در دیتابیس فروشگاه اپیک گیمز، طرفداران زیادی در انتظار معرفی رسمی این عنوان از سوی رمدی هستند. در حالی که استودیوی Remedy Entertainment تاکنون چیزی را تأیید نکرده، اما باری دیگر شایعاتی در خصوص عرضه این ریمستر منتشر شده.

خرده‌فروش راکوتن تایوان، بازی را برای کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس|اس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 لیست کرده و تاریخ عرضه آن را نیز لو داده است. طبق اطلاعات درج شده در صفحه پیش‌خرید این سایت، ریمستر Alan Wake در تاریخ 5 اکتبر (13 مهر) منتشر می‌شود.

در همین حال دنیل احمد، آنالیزور وب‌سایت نیکو پارترنز و یکی از اینسایدرهای شناخته‌شده صعنت بازی، در توئیتی عنوان کرده که طی روزهای آینده شاهد معرفی بازی خواهیم بود. منابع رسانه ویندوز سنترال نیز شایعه ریمستر شدن این عنوان را تأیید کرده‌اند و بدین ترتیب به‌نظر می‌رسد باید منتظر معرفی رسمی از سوی رمدی باشیم.

سونی مدتی پیش رویدادی را برای روز جمعه پیش‌رو معرفی کرده بود و این احتمال وجود دارد که Alan Wake Remastered در همین رویداد رونمایی شود. همچنین شایان ذکر است که طبق برخی شایعات، رمدی در حال حاضر دنباله آلن ویک را نیز با همکاری اپیک گیمز توسعه می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا