اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

بازی Alan Wake Remastered رسما تأیید شد، عرضه در پاییز امسال

رمدی مدت کمی پس از لیست شدن بازی Alan Wake Remastered در چندین فروشگاه مختلف، ساخت این عنوان را رسما تأیید کرده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Alan Wake Remastered

سم لیک، نویسنده محبوب بازی این خبر را با انتشار نامه‌ای به طرفداران تأیید کرد. به گفته او، ریمستر آلن ویک «همان تجربه‌ای است که سال‌ها پیش عاشق آن شده‌اید.» استودیوی Remedy Entertainment تغییری را در این تجربه اعمال نکرده، اما بازی از لحاظ بصری پیشرفت‌هایی را به‌خود دیده که این پیشرفت‌ها، شامل مدل شخصیت‌ها و سینماتیک‌ها می‌شود. همچنین پشتیبانی از رزولوشن 4K نیز تأیید شده است.

علاوه بر این، اعلام شده که Alan Wake Remastered اکسپنشن‌های The Signal و The Writer را در بر دارد و همچنین شامل توضیحات و تفاسیر سم لیک خواهد بود. استودیوی رمدی تأیید کرده که ساخت بازی در مراحل پایانی قرار دارد و ریمستر آلن ویک در پاییز امسال عرضه می‌شود، اما در حال حاضر تاریخ عرضه دقیقی مشخص نشده است.

بازی Alan Wake Remastered با همکاری اپیک گیمز در حال ساخت بوده و توسط Epic Games Publishing منتشر می‌شود. رایانه‌های شخصی (فروشگاه اپیک گیمز)، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس، پلتفرم‌های مقصد ریمستر آلن ویک هستند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا