اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوتر

بازی رسما Alan Wake II معرفی شد

استودیوی رمدی بالاخره پس از انتظار طولانی چندین ساله، رسما از بازی Alan Wake II رونمایی کرد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Alan Wake II

این رونمایی از طریق انتشار یک تریلر کوتاه CG طی مراسم The Game Awards انجام شد و شامل هیچگونه گیم‌پلی نبود، اما استودیوی Remedy Entertainment تأیید کرده که بازی در سال 2023 منتشر می‌شود و پلتفرم‌های مقصد آن، PC و کنسول‌های نسل نهم خواهد بود. همچنین همان‌طور که شایعه شده بود، آلن ویک 2 با همکاری شرکت Epic Games ساخته می‌شود و این کمپانی وظیفه نشر بازی را بر عهده دارد.

سم لیک، کارگردان و نویسنده بازی اعلام کرده که Alan Wake II بر خلاف نسخه قبلی، یک بازی تماما Survival Horror خواهد بود و رمدی قصد دارد تا برای اولین بار، برداشت خود را از این ژانر ارائه دهد. هر چند نسخه اول آلن ویک شامل المان‌های ترس و بقا بود، اما به‌طور کلی بازی قبلی یک عنوان اکشن ادونچر تلقی می‌شد و رمدی حالا به دنبال این است تا عمیق‌تر از همیشه به سمت خلق تجربه‌ای Survival Horror برود. سم لیک همچنین تأیید کرده که برای لذت بردن از این عنوان، نیازی به بازی کردن نسخه اول نخواهید داشت.

بازی Alan Wake II در سال 2023 برای رایانه‌های شخصی (از طریق استور اپیک گیمز)، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس|اس عرضه خواهد شد. همچنین رمدی به طرفداران وعده داده که در تابسنان سال آینده اطلاعات بیشتری را از بازی به اشتراک خواهد گذاشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا