اخبار بازینینتندو سوییچ

نمایش جدید بازی Alan Wake II تأخیر خورد؛ عرضه ریمستر نسخه اول برای سوئیچ

استودیوی رمدی تصاویر مفهومی جدیدی را از بازی Alan Wake II منتشر کرده، اما این عنوان دیگر در تابستان امسال نمایشی نخواهد داشت. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

Alan Wake II​ چگونه خلق شد

توسعه‌دهندگان بازی این اخبار را در ویدئویی که به مناسبت دوازدهمین ساگرد بازی Alan Wake منتشر شده، اعلام کرده‌اند. سم لیک، کارگردان این سری به طرفداران اطمینان داده که مراحل ساخت دنباله موردانتظار آلن ویک به‌خوبی پیش می‌رود و بخش بزرگی از آن قابل بازی است، اما تیم سازنده تصمیم گرفته تا نمایش بعدی بازی را به زمان دیگری موکول کند.

«ما طی ماه‌های گذشته در حال صحبت بوده‌ایم و همراه با ناشر شگفت‌انگیز خود، اپیک گیمز، این تصمیم را گرفته‌ایم که در تابستان امسال مورد بزرگی را نمایش ندهیم. ساخت یک دمو یا تریلر پالیش‌شده و کامل، تلاش زیادی می‌برد و حاصل چندین ماه کار است که می‌تواند زمان را از توسعه بازی بگیرد.»

لیک در ادامه توضیح داد: «ما احساس می‌کنیم که شتاب و روند خوبی در توسعه داریم و می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که بهترین و اولین بازی رمدی در ژانر Survival horror را می‌سازیم. ما نمی‌خواهیم که این تمرکز را از تیم خود بگیریم، بنابراین ما به ساخت یک تجربه عالی گیمینگ ادامه می‌دهیم و متاسفانه، باید برای دمو یا تریلر جدید کمی بیشتر منتظر بمانید.»

استودیوی Remedy Entertainment همچنین تأیید کرده که ریمستر نسخه اول بازی Alan Wake (تنها به‌صورت دیجیتالی) برای کنسول نینتندو سوئیچ منتشر می‌شود. سازندگان اعلام کرده‌اند که تاریخ عرضه دقیق این پورت طی ماه‌های آینده مشخص خواهد شد. علاوه بر این، امتیاز سریال آلن ویک نیز به کمپانی AMC Networks رسیده، اما هنوز زمان زیادی تا پایان ساخت این سریال باقی مانده است.

بازی Alan Wake II در زمان نامشخصی از سال 2023 منتشر خواهد شد. در پایان، می‌توانید تصاوری مفهومی جدید این عنوان را مشاهده کنید:

کانسپت آرت بازی Alan Wake 2 کانسپت آرت بازی Alan Wake 2 کانسپت آرت بازی Alan Wake 2 کانسپت آرت بازی Alan Wake 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا