اخبار بازی

نیوگیم پلاس در راه Alan Wake 2

استودیو رمدی به تازگی جزئیاتی را درمورد آپدیت‌های بعدی بازی Alan Wake 2 به اشتراک گذاشته که از بین آن‌ها می‌شود به اضافه شدن حالت نیوگیم پلاس (New Game Plus) به این بازی اشاره نمود.

بازی Alan Wake 2

Remedy Entertainment از روز اول عرضه آلن ویک 2، مجموعه‌ای از پچ‌ها و آپدیت‌های مختلف را برای بهبود عملکرد فنی بازی منتشر کرده و اگرچه تمرکز آن‌ها بر صیقل دادن و رفع اشکالات بازی است، اما طرفداران همچنان منتظر اضافه شدن ویژگی‌های جدید هستند.

به همین منظور، استودیو اخیرا در X اعلام کرده که آن‌ها به دنبال انتشار قریب‌الوقوع حالت نیوگیم پلاس برای Alan Wake 2 در ماه جاری هستند.

پیش از این، رمدی تایید کرده بود که برنامه‌های آنان برای پشتیبانی از بازی جدیدشان به همینجا خلاصه نمی‌شود و استودیوی فنلاندی تصمیم دارد تا علاوه بر آن، یک سطح سختی جدید به نام Nightmare و یک روایت «جایگزین» به همراه محتوای ویدئویی و دست‌نوشته‌های جدید را به بازی اضافه کند.

این بازی مدتی قبل برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی منتشر شد و مورد تحسین منتقدین و گیمرها واقع شد تا اینکه رسما به عنوان نامزد دریافت جایزه بهترین بازی سال مراسم The Game Awards 2023 قرار بگیرد.

شما می‌توانید نقد و بررسی بازی Alan Wake 2 را در وبسایت بازی سنتر مطالعه بفرمائید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا