اخبار بازی

شایعه: ساخت بازی Alan Wake 2 با همکاری رمدی و اپیک

طبق اطلاعاتی که جف گراب، یکی از اینسایدرهای شناخته‌شده صنعت ویدئوگیم منتشر کرده، بازی Alan Wake 2 در دست ساخت قرار دارد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Alan Wake

ساخت دنباله بازی Alan Wake یکی از مواردی است که طرفداران برای سال‌ها درخواست آن را دارند. حال جف گراب در جدیدترین استریم خود (دقیقه 11) مدعی شده که این بازی با همکاری استودیوی Remedy Entertainment و شرکت Epic Games ساخته می‌شود. او اشاره کرد که در حال حاضر هیچگونه تاریخ مشخصی را برای معرفی بازی در اختیار ندارد. همچنین بازه زمانی عرضه بازی نیز نامشخص است.

طبق اطلاعات رسمی منتشر شده، ما می‎‌دانیم که رمدی عنوان جدیدی را با همکاری اپیک گیمز توسعه می‌دهد. همچنین تایید شده که این بازی در جهان مشترکی با سایر بازی‌های رمدی، از جمله Alan Wake جریان خواهد داشت. با توجه به وقایع اکسپنشن آخر بازی Control، ساخته شدن نسخه دوم الن ویک حالا امکان‌پذیرتر از همیشه به‌نظر می‌رسد.

با وجود اینکه گراب منبع معتبری به‌شمار می‌رود، اما باید تا اعلام رسمی سازندگان منتظر بمانیم. نکته قابل توجه دیگر این است که او این شایعه را در آستانه شروع ماه آپریل به اشتراک گذاشته، بنابراین ممکن است این موضوع تنها یک دروغ آپریل باشد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. یادش بخیر چقد تو سرمون زدیم 360 بخریم برای همین بازی، چقد راحت مایکروسافت مهره های اصلیشو از دست داد، الحق هنوزم که هنوزه برام جذابه این بازی …
    فقط خدا کنه زیاد مثل کنترلش نکنن اوپن ورلد و هی بپر اونور برگرد دوباره بپر یک جا برگرد …

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا