اخبار بازی

شایعه: احتمال معرفی بازی Alan Wake 2 در The Game Awards

این‌طور که به‌نظر می‌رسد، ممکن است روز آینده و در جریان مراسم The Game Awards شاهد رونمایی از بازی Alan Wake 2 باشیم. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

شخصیت Alan Wake در Control

با عرضه اکسپنشن AWE برای بازی Control و متصل شدن دنیای آلن ویک با آن، امیدواری‌های زیادی برای بازگشت احتمالی این عنوان محبوب به وجود آمد. پیش‌تر نیز شایعاتی در مورد ساخته شدن بازی Alan Wake 2 با همکاری اپیک گیمز به‌گوش می‌رسید و با عرضه ریمستر نسخه اول توسط اپیک گیمز، شایعات گذشته بیش از هر زمانی واقعی‌تر به‌نظر می‌رسند. اما اکنون یک شایعه جدید، به معرفی شدن بازی در روز آینده اشاره دارد.

در اپیزود اخیر پادکست Nate the Hate، جف گراب پیش‌بینی کرد که ممکن است Alan Wake 2 در طول مراسم The Game Awards معرفی شود. در ادامه نیز Nate the Hate با اطمینان بالایی عنوان کرد که چنین اتفاقی رخ خواهد داد و استودیوی Remedy Entertainment و اپیک گیمز قصد دارند تا با یک رونمایی بزرگ در The Game Awards، طرفداران آلن ویک را هیجان‌زده کنند.

جدا از این معرفی احتمالی، تاکنون موارد قابل توجهی برای حضور در مراسم The Game Awards 2021 تأیید شده‌اند. این موارد شامل نمایش عناوینی مانند The Lord of the Rings: Gollum، بازی جدید Sonic، تریلر سریال تلویزیونی Halo و بازی Steelrising (عنوان جدید سازندگان GreedFall) می‌شود. در همین حال، شایعات دیگری نیز در خصوص احتمال حضور Senua’s Saga: Hellblade II در این مراسم شنیده می‌شود.

مراسم The Game Awards 2021 جمعه همین هفته ساعت 04:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد. گفته شده که طول مدت مراسم امسال حدودا 3 ساعت خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا