اخبار بازی

Akihiko Yoshida استدیو Square Enix را ترک کرد

آقای Akihiko Yoshida در سال 1995 با ملحق شدن به Square Soft، طراحی شخصیت ها در عناوینی نظیر Final Fantasy Tactics, Tactics Ogre, Bravely Default, Final Fantasy XIV: A Realm Reborn و غیره را بر عهد گرفتند و اخیرا جدایی خود از Square Enix را اعلام کرده اند.
ایشان امروز یک کتاب هنری تحت عنوان “The Art of Bravely” را برای بازی Bravely Default منتشر کردند. تصویر زیر از صفحات آن تهیه شده:
 src=https://8pic.ir/images/19625293681463086912_thumb.jpg /></a></p><p>ترجمه: "این پیام خصوصی من است اما می خواهم بابت تمامی پشتبانی های شما در این 18 سال تشکر کنم. من تصمیم گرفته ام که Square Enix را ترک کنم اما روابط ما ادامه خواهد داشت. تا هر موقع که به من در ساخت سری Bravely Default نیاز باشد (خنده) حضور خواهم داشت. از تداوم پشتیبانی های شما متشکرم."</p><p>هنوز تایید نشده است که آیا آقای Yoshida بر روی دنباله Bravely Default تحت عنوان Bravely Second کار خواهند کرد یا خیر. هر چند خودشان گفته اند که می خواهند روی این سری کار کنند.<br/>  </p><p><a class=om-news-src href=http://www.siliconera.com/2013/12/05/bravely-default-character-designer-leaves-square-enix/ >منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=آرش سعادتمند1392-09-15

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا