اخبار بازی

استراتژی های ایردراپ پابجی موبایل: گرفتن بهترین لوت درحالی که ایمن باشید

طبق مطالعاتی که در مورد تاثیر گیم و بازی‌های رایانه‌ای روی رشد شناختی، هیجانی، اجتماعی کودک صورت گرفت، این نتیجه حاصل شد که اگر این UC Satın Al تحت نظارت و کنترل شده باشند می‌توانند قدرت یادگیری کودک و نوجوان را افزایش و میزان استرس و اضطراب را کاهش دهند.

امروز می‌خواهیم در مورد یکی از بهترین‌ بازی‌های صنعت گیم یعنی بازی پابجی موبایل با شما صحبت کنیم و از آنجایی که لوت‌کردن یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های این بازی است، استراتژی‌هایی را برای آن معرفی می‌کنیم.

بازی پابجی موبایل چیست

این بازی یکی از بازی‌های ساخته‌شده در سبک بتل رویال و ترس و بقا است که توسط کمپانی بلوهول در سال ۲۰۱۷ ساخته شد و بعدا شرکت پابجی آن را برای پلتفرم ‌های مختلفی مانند ایکس باکس و مایکروسافت انتشار داد و در نهایت، با کمک شرکت تنسنت گیمز نسخه موبایل بازی آن هم ارائه شد.

ایردراپ‌ها در بازی پابجی موبایل چه هستند

ایردارپ‌ها جعبه‌هایی هستند که به صورت تصادفی از آسمان فرود می‌آیند و اسلحه‌ها و تجهیزات بسیار زیادی را در اختیار بازیکنان قرار دهند، بنابراین بسیاری از بازیکنان در طول اجرای بازی به دنبال پیداکردن ایردراپ‌ها هستند.

مهم‌ترین سلاح‌های موجود در ایردراپ‌های بازی

در ایردراپ‌ها بازیکنان به سلاح‌هایی دسترسی پیدا می‌کنند که در هیچ‌یک از مپ ‌های بازی وجود ندارند و از میان انواع این تجهیزات و مهمات، مهم‌ترین‌شان عبارتند از: AWM،M249،Groza ، DBS، Mk14 و AUG .

لباس و تجهیزات دفاعی و کوله‌پشتی هم از تجهیزات دیگر در ایردراپ‌ها هستند، اما نکته قابل توجه این است پیداکردن برخی از این تجهیزات شانسی است و تنها تعداد کمی از بازکنان به آنها دسترسی دارند.

لوت در بازی پابجی موبایل یعنی چه

لوت (loot) که از اصطلاحات بازی رایانه‌ای است به معنای غارت‌کردن کسانی است که توسط شما کشته می‌شوند. در واقع، نوعی پاداش است که به ازای کامل‌کردن Orelon یک سری وظایف یا ماموریت یا چالش در بازی به شما داده می‌شود.

بهترین مناطق برای لوت‌کردن

در این قسمت چند مورد از بهترین مناطق برای لوت‌کردن در بازی پابجی موبایل را به شما معرفی می‌کنیم:

میلیتاری بیس

میلیتاری بیس ( Military Base ) از مناطق مهم در مپ ارانگل است که آن را منطقه مرگ هم می‌نامند. از مزیت‌های این منطقه داشتن ساختمان‌ها و محیط بزرگ است و معمولا بازیکنان حرفه‌ای به این منطقه می‌روند. ( شدت ریسک در آن بسیار بالا است )

اسکول

اسکول ( school ) هم از مناطق محبوب لوت‌کردن است، اما سطح درگیری و خشونت در این منطقه بالا است. ( شدت ریسک در آن بسیار بالا است )

میلتا پاور

میلتا پاور ( mylta Power ) هم یک نیروگاه متروکه و دورافتاده است. لوت خوبی در این منطقه وجود دارد، اما باید خیلی مراقب بود. ( شدت رسیک در آن معمولی است)

روینز

روینز ( ruins ) از مناطق شلوغ و پرخطر است و به علت ساختار ساختمان‌ها و دیوارهای تو‌در‌تو ریسک آن بالا است.

کمپ آلفا

کمپ آلفا ( Cam Alpha ) منطقه‌ای امن با شدت ریسک کم است.

پریزن – پریزون

پریزن ( prison ) محلی مناسب برای نبردی سخت و طولانی است. ریسک این منطقه هم در حد معقولی است.

لوس لیونز – لوس لئونز

لوس لیونز ( Los Leons ) منطقه‌ای کشتارگونه با ریسک بالا است. در این مرحله می‌توانید لوت با کیفیت زیادی هم به دست آورید.

نکاتی در مورد ایردراپ‌ها

معمولا پس از دو تا چهار دقیقه از شروع بازی ایردارپ‌ها قابل‌مشاهده هستند. پس باید با شنیدن صدای هواپیما مسیر آن را دنبال کنید تا بلافاصله پس از فرود آمدن ایردراپ تجهیزات آن را مال خود کنید.

ایردارپ‌ها در مدت زمان کمتر از یک دقیقه ( حدودا ۵۵ ثانیه ) به زمین می‌رسند و فاصله فرود با ایردراپ بعدی حدود هفت دقیقه است. باید توجه داشت که ممکن است سایر بازکنان هم از فرود آن باخبر شوند و برای تصاحب آن حمله کنند، پس باید مراقب بود. تعداد ایردراپ‌های هر مسابقه ممکن است به پنج مورد برسد.

مهم‌ترین استراتژی‌ها برای غارت ایردراپ‌ها در بازی پابجی موبایل

از آنجایی که رقابت بر سر تصاحب ایردراپ‌ها شدید بوده و اکثر اوقات به خشونت و درگیری منجر می‌شود و در کل کار خطرناکی است، در این قسمت از مقاله استراتژی ‌هایی را به شما آموزش می‌دهیم تا با حفظ امنیت خود این جعبه‌ها را به دست آورید و از تجهیزات و سلاح‌های درون آنها استفاده کنید.

زمان‌بندی

از آنجایی که این ایردارپ‌ها در زمان‌های خاصی ارسال می‌شوند باید زمان‌بندی دقیقی داشته باشید و متوجه باشید جعبه‌ها کجا فرود می‌آیند و چه مدت طول می‌کشد تا به زمین برسند، در این صورت می‌توانید اول از همه به آنها برسید و تجهیزات داخل آنها را تصاحب کنید.

استفاده از نارنجک‌های دودافکن

برای رسیدن به ایردراپ و گرفتن تجهیزات باید مهمات و سلاح‌های مناسبی را به همراه داشته باشید. یکی از این وسایل نارنجک دودزا است که باعث افزایش سرعت عمل می شود و کمک می‌کند تا از دید دشمن مخفی شوید و به راحتی جعبه‌های تجهیزات را غارت کنید.

غارت تجهزات به صورت گروهی ( با کمک هم‌تیمی )

برای اینکه بتوانید از حملات دشمن در امان باشید، می‌توانید از یک هم‌تیمی به عنوان پوشش استفاده کنید. در این حالت هم سرعت عمل شما افزایش می‌یابد.

استفاده از وسیله نقلیه

کاربرد وسیله‌نقلیه زمانی است که تجهیزات ایردارپ را به دست آورید، در این حالت از وسیله‌نقلیه استفاده می‌کنید تا از حملات دشمن در امان باشید.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات مفیدی در مورد بازی پابجی موبایل به شما بدهیم، پس با توجه به اینکه این بازی مراحل و بخش‌های مختلفی دارد و هر بخش از آن هم با چالش‌های خاصی همراه است، بازیکنان باید تجهیزات مناسبی را به کار ببرند تا برنده شوند. ایردارپ‌ها این تجهیزات و امکانات را دارند و از طریق هواپیماها به قسمت‌های مختلف نقشه ارسال می‌کنند

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا