اخبار بازیایکس باکس سری ایکسکامپیوتر

تاریخ انتشار بازی Age of Mythology: Retold برای ایکس باکس و PC اعلام شد

مایکروسافت اعلام کرده است که Age of Mythology: Retold در سال 2024 برای رایانه‌های شخصی و ایکس باکس عرضه می‌شود و از روز اول عرضه هم روی سرویس Game Pass قرار خواهد داشت.

طبق این اعلامیه، نسخه رایانه‌های شخصی این بازی هم‌اکنون برای Wishlist کردن در استیم، در دسترس است. همچنین همراه با این اعلامیه، تریلر جدیدی هم از Age of Mythology: Retold منتشر شد که اطلاعات تازه‌ای درباره این اثر به ما می‌دهد.

تریلر مذکور که بیشتر از 4 دقیقه به طول می‌انجامد، توسط کارگردان هنری بازی یعنی ملیندا رز ارائه شد که در ادامه برخی از المان‌های جدیدی که به این فرانچایز اضافه شده‌اند را نشان می‌دهد؛ مانند شخصیت‌های اساطیری مدوسا، پگاسوس و سربروس. همچنین درپایان تریلر از کاور رسمی بازی (که در بالا می‌بینید) هم رونمایی شد تا همه چیز کامل شود.

Age of Mythology: Retold برای اولین بار در اکتبر 2022 (مهر 1401) معرفی شد، زمانی که مایکروسافت بیست و پنجمین سالگرد فرانچایز Age of Empires را جشن می‌گرفت. طبق گفته‌های توسعه‌دهندگان، Age of Mythology: Retold قرار است بازسازی نسخه اصلی در سبک Age of Empires 2: Definitive Edition باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا