اخبار بازینینتندو سوییچ

تاریخ عرضه دقیق بازی Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp لو رفت

طبق اطلاعات بروزرسانی شده بر روی صفحه پیش خرید بازی Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp در بریتانیا، این عنوان در تاریخ 8 آپریل 2022 (19 فروردین 1401) مننتشر خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.
بازی Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp

پس از مدتی طولانی، سری Advance Wars قرار است تا با انتشار نسخه‌ای جدید احیا شود. شرکت Nintendo در E3 امسال از بازی Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp که یک ریمیک کامل از نسخه اول و دوم سری است رونمایی کرد. تاریخ عرضه ابتدایی بازی 3 دسامبر امسال بود، اما این عنوان مدتی پیش تا بهار سال آینده تأخیر خورد.

با این‌حال، تاکنون تاریخ دقیق‌تری برای عرضه بازی اعلام نشده و نینندو و استودیوی WayForward تنها به بازه زمانی فصل بهار، اکتفا کرده‌اند. اما اکنون به‌نظر می‌رسد که ممکن است تاریخ انتشار دقیق Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp لو رفته باشد. اخیرا کاربر wiill64@ بر روی توئیتر تصویری به اشتراک گذاشته که صفحه پیش خرید بازی را نشان می‌دهد. ظاهرا تاریخ عرضه نهایی بازی بر روی شعبه بریتانیای سایت نینتندو، به 8 آپریل بروزرسانی شده است.

همان‌طور که گفته شد، سازندگان بازی تاکنون به‌طور رسمی تاریخ دقیقی را بجز بازه زمانی بهار 2022 مشخص نکرده‌اند. اما نکته قابل توجه این است که تاریخ لو رفته، یعنی 8 آپریل، برار با یک روز جمعه است و نینتندو نیز همانند بسیاری از ناشرهای دیگر، عناوین خود را در این روز از هفته منتشر می‌کند. به هر حال، اگر تاریخ لو رفته واقعی باشد، احتمالا باید به‌زودی منتظر اعلامیه رسمی باشیم.

بازی Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp در بهار آینده برای نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد.​

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا