اخبار بازینینتندو سوییچ

بازی Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp مجددا تأخیر خورد

نینتندو اعلام کرده که در پی رخدادهای جهانی اخیر، تاریخ عرضه بازی Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp تا زمان نامشخصی به تعویق افتاده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp

این ریمیک ابتدا برای اواخر سال 2021 برنامه‌ریزی شده بود، اما توسعه‌دهندگان در سال گذشته اعلام کردند که برای اصلاح بازی به زمان بیشتری نیاز دارند و از این‌رو، تاریخ عرضه به بهار سال 2022 تغییر یافت. اکنون شعبه اروپای شرکت Nintendo با انتشار پستی بر روی حساب توئیتر خود نوشته:

«با توجه به رخدادهای جهانی فعلی، ما تصمیم گرفته‌ایم تا تاریخ عرضه Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp بر روی نینتندو سوئیچ که ابتدا برای 8 آپریل برنامه‌ریزی شده بود را به تعویق بی‌اندازیم. لطفا برای اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ عرضه جدید، منتظر بمانید.»

همان‌طور که می‌دانید، بیانیه نیننتدو احتمالا به جنگ ادامه‌دار بین روسیه و اوکراین اشاره دارد. باید منتظر ماند و دید که مدت زمان این تأخیر چقدر خواهد بود و آیا نینندو به‌زودی تاریخ جدید را اعلام خواهد کرد یا خیر.

بازی Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp ریمیک دو عنوان منتشر شده بر روی کنسول گیم بوی ادونس را شامل می‌شود و توسط استودیوی WayForward در دست ساخت است. توسعه‌دهندگان قصد دارند تا در این ریمیک، هر دو بازی را از پایه برای نینتندو سوئیچ بازسازی کنند. علاوه بر گرافیک و جلوه‌های بصری بروزشده، Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp شامل یک مود Versus خواهد بود که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به‌صورت 4 نفره به مبارزه با یکدگیر بپردازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا