اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5

گزارش: حداقل 3 بازی دیگر از مجموعه Call of Duty برای پلی استیشن منتشر می‌شود

به گزارش بلومبرگ، طبق قرارداد پیشین اکتیویژن با سونی، این شرکت سه بازی آینده از سری Call of Duty را برای پلی استیشن منتشر خواهد کرد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Call of Duty: Modern Warfare

پس از انتشار خبر تصاحب اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت بحث و گفتگوهای زیادی در خصوص انحصاری شدن عناوین آینده اکتیویژن، به‌خصوص بازی‌های Call of Duty به وجود آمده است. حال بلومبرگ گزارش جدیدی را منتشر کرده که در آن بخشی از جزئیات قرارداد سونی با شرکت Activision شرح داده می‌شود.

چند روز پیش فیل اسپنسر اعلام کرده بود که شرکت Microsoft نسبت به توافق‌های قبلی اکتیویژن بلیزارد احترام می‌گذارد و تمایل دارد تا مجموعه Call of Duty بر روی پلی استیشن نگه داشته شود. گزارش اخیر بلومبرگ نیز به همین موضوع اشاره دارد و این‌طور که به‌نظر می‌رسد، سونی و اکتیویژن چند هفته قبل از خریده شدن قراردادی را امضا کرده‌اند.

طبق این قرارداد، اکتیویژن متعهد است تا سه عنوان بعدی Call of Duty را برای پلی استیشن نیز منتشر کند. این سه عنوان شامل بازی شایعه‌شده Call of Duty: Modern Warfare 2 برای امسال، نسخه 2023 سری و همچنین یک نسخه جدید از Call of Duty: Warzone می‌شود. همچنین به گفته اینسایدر شناخته‌شده صنعت بازی، تام هندرسون، نسخه 2023 سری (که توسط استودیوی Treyarch در دست ساخت است) و نسخه جدید وارزون، بازی‌های تماما نسل نهمی هستند و فقط برای PC، ایکس باکس سری ایکس|اس و پلی استیشن 5 منتشر خواهند شد.

البته که خرید شرکت Activision Blizzard هنوز نهایی نشده است و روند آن تا سال مالی 2023 ادامه دارد، بنابراین تا قبل از آن زمان عرضه عناوین جدید اکتیویژن به صورت انحصاری برای ایکس باکس امر بعیدی به‌نظر می‌رسد. در پایان باید اشاره کرد که طبق گزارش اخیر بلومبرگ، مایکروسافت احتمالا در آینده مجموعه‌های بزرگ اکتیویژن را به انحصار پلتفرم‌های خود در می‌آورد؛ اما در حال حاضر هیچ چیز به‌ طور قطعی مشخص نیست و باید دید طی ماه‌ها و سال آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا