اخبار بازی

مدیرعامل Activision شماره تلفن شخصی خود را به تمام ده هزار کارمند شرکت داد

آقای Bobby Kotick (مدیرعامل شرکت اکتیویژن) در گفت‌وگوی جالبی که با CNBC داشت، پیرامون سیاست‌های جدید اعمال شده پس از گسترش کووید-19 در Activision صحبت کرد.

مدیرعامل Activision

این روزها بسیاری از کارمندان و حتی مدیران با مشکلات بوجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا دست‌وپنجه نرم می‌کنند. حال مدیرعامل شرکت Activision که وظیفه نشر بازی‌های بزرگی مثل Call of Duty: Modern Warfare و Sekiro: Shadows Die Twice را بر عهده داشت، از روش‌های مقابله با این مشکلات می‌گوید و به‌نظر می‌رسد به اشتراک گذاشتن شماره تلفن شخصی خود نیز یکی از آن‌ها است.

“حدود یک ماه پیش ایمیلی به کارمندان ارسال کردم که حاوی شماره تلفن شخصی من بود. ما تک‌تک کارمندانی که نگرانی‌هایی در مورد سلامت خود دارند را تشویق کردیم تا به راحتی و به شکل مستقیم با من در ارتباط باشند. تاکنون این مسئله به خوبی پیش رفته‌است.”

هنگامی که از آقای Kotick پرسیده‌شد تابحال چند نفر با او تماس گرفتند، پاسخ داد: “چند صد نفر.” همچنین، او اعلام کرد که تعداد خیلی کمی از حدود ده هزار نفر کارمند در اکتیویژن، به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. البته اشاره شد که برنامه‌های  Activision Blizzard شامل حمایت مالی کارکنان شرکت به منظور انجام آزمایش‌های بالینی و بستری در بیمارستان‌های محلی نیز می‌شود.

شیوع ویروس کرونا تاکنون چالش‌های فراوانی را برای شرکت‌های بزرگ و کوچک بوجود آورده‌است. مطمئنا در چنین شرایطی، شنیدن اینکه مدیران توجه ویژه‌ای به سلامت کارمندان خود دارند و در کنار حمایت مالی، حمایت معنوی را نیز در برنامه‌های خود قرار داده‌اند خبر دلگرم‌کننده‌ای به شمار می‌رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا