اخبار بازی

Activision: تلفن های هوشمند عرصه را بر 3DS و Vita تنگ کرده اند

آقای Greg Canessa نایب رییس بخش بازی های موبایل Activision معتقد است که رشد تلفن های هوشمند و تبلت ها یک بازار رقابتی را در بین دستگاه های بازی قابل حمل به وجود آورده است.
وی در صحبت هایش با iGamer عنوان کرد که در نهایت این بازار است که مشخص می کند تبلت ها و اسمارت فون ها هستند که باقی می مانند  یا کنسول هایی مثل 3DS و Vita.
وی افزود: " شکی نیست که فضا، فضایی کاملا رقابتی است. ( کنسول های دستی ) رقابت تنگاتنگی دارند، با آنچه که اکنون به روی تبلت ها و تلفن های هوشمند شکل گرفته است و حقیقتش را بخواهید هردویشان نیز نقاط مشترک فراوانی با هم دارند. "
و در ادامه گفت: "این یک بازار رقابتی است و در شاخه های مختلفی این رقابت در جریان است. چه از نظر گیم پلی، چه از نظر قیمت و نقطه نظر تجاری این رقابت وجود دارد . به عنوان مثال شما با 40 دلار می توانید بر روی کنسول های دستی عناوینی را تهیه کنید و با اینکه انجام این بازی ها به مهارت آنچنانی نیاز ندارد تجربیاتی خارق العاده را به شما ارئه می دهند.  اما با این حال شما می توانید شبیه همین عناوین را بر روی تبلت ها تنها با 7 دلار تجربه کنید. "
Canessa در ادامه گفت که با این که اسمارت فون ها و تبلت ها رشد چشمگیری در عرصه بازی ها داشته اند، ولی آنها توجه ویژه ای به هردو کمپانی سونی و نینتندو دارند و با ساخت بازی های جدید به حمایت از هردوی این پلتفرم ها ادامه خواهند داد.
 وی در پایان گفت: " با تمام این تفاصیر، در نهایت این بازار است که به ما می گوید کدام یک از این محصولات به بقایشان ادامه خواهند داد. "
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا