اخبار بازی

فروش بازی Ace Combat 7 از 3 میلیون عبور کرد، تأیید ساخت نسخه جدید

باندای نامکو در لایو استریمی که اخیرا برای سری Ace Combat برگزار کرد، جزئیات جدیدی را با طرفداران به اشتراک گذاشت که شامل میزان فروش نسخه آخر سری بود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Ace Combat 7

سری Ace Combat برای چند سالی از میادین دور بود، اما باندای نامکو در سال 2019 بازی Ace Combat 7: Skies Unknown را عرضه کرد و این مجموعه را باز گرداند. از زمان عرضه تاکنون DLCهای مختلفی به بازی اضافه شده و حال، سازندگان اعلام کرده‌اند که نسخه هفتم از لحاظ فروش نیز موفق عمل کرده است.

تهیه‌کننده سری، کازوتوکی کونو اخیرا در لایو استریمی تأیید کرده که Ace Combat 7: Skies Unknown اکنون بیش از 3 میلیون فروخته است. میزان فروش در اواسط سال گذشته، 2 میلیون نسخه بود و عملکرد خوب بازی در این مدت ادامه‌دار بوده. او همچنین اعلام کرد استودیوی Project Aces در حال حاضر نسخه جدید سری را با همکاری استودیوی ILCA توسعه می‌دهد. کونو توضیح می‌دهد:

«البته که اعضای Project Aces بر روی این پروژه جدید کار خواهند کرد، اما در حالی که بیست و پنجمین سالگرد و فروش سه میلیونی را جشن می‌گیریم، به این نتیجه رسیده‌ایم که ما طرفداران زیادی با سلایق مختلف داریم. تیم کوچک ما نمی‌تواند به‌تنهایی از عهده همه این کارها بر بیاید، بنابراین ما قصد داریم تا Ace Combat را در سطح بزرگی گسترش دهیم.»

او همچنین تأیید کرده که توسعه‌دهندگان نسخه جدید Ace Combat برای پیاده کردن ایده‌ها و رسیدن به اهداف فنی خود، از موتور گرافیکی آنریل انجین 5 بهره خواهند برد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از نسخه جدید این مجموعه در دسترس نیست و به‌نظر می‌رسد هنوز باید منتظر یک معرفی کامل بمانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا