اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

شایعه: پیش فروش کنسول ایکس‌باکس سری ایکس به زودی شروع خواهد شد

به نظر می‌رسد پیش فروش کنسول ایکس‌باکس سری ایکس زودتر از تاریخی که تصور می‌کردیم شروع شود. شرکت تلسترا یک کمپانی بزرگی مخابراتی در استرالیا است و در پیامی به مشتریانش توصیه کرده که اخبار پیش فروش ایکس‌باکس سری ایکس را از طریق درگاه این شرکت دنبال کنند چنانکه ‌پیش‌فروش این کنسول به زودی شروع خواهد شد.

شرکت تلسترا شریک تجاری مایکروسافت در ارائه سرویس Xbox All Access در تمامی کشور استرالیا است، این برنامه یک سرویس اشتراکی است که به کاربران ایکس‌باکس اجازه‌ می‌دهد از سرویس لیو گلد استفاده کنند و هزینه‌ی آن را بصورت ماهیانه بپردازند. کسانی که برای دریافت اخبار مرتبط به ایکس باکس سری ایکس در تلسترا ثبت‌نام کرده بودند، این پیام را امروز دریافت کردند:

شما برای دریافت اطلاعات مربوط به ایکس‌باکس سری ایکس ثبت نام کرده‌اید. پیش‌فروش ایکس‌باکس سری ایکس به همراه سرویس Xbox All Access به زودی شروع خواهد شد. این پیشنهاد منحصر مشتریان شرکت تلسترا است. به همین دلیل شما نیازمند یک سرویس موبایل از پیش پرداخت شده، یک پهنای باند اینترنتی یا سرویس اینترنت خانگی از شرکت ما هستید.

اگرچه مایکروسافت هیچ تاریخی از زمان پیش‌فروش کنسول ایکس‌باکس سری ایکس را منتشر نکرده، اما فیل اسپنسر رئیس ایکس‌باکس اخیراً اعلام کرده که اخبار بعدی مربوط به این کنسول در این ماه (آگوست) در خلال یک رویداد دیگر از این شرکت منتشر خواهد شد. ناگفته نماند که ما آگوست معمولاً زمانی است که پیش فروش کنسول‌های جدید شروع می‌شود، پس اعلام قیمت و تاریخ انتشار نسل جدید کنسول‌های نهم تا قبل از پایان این ماه دور از تصور نیست.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا