اخبار بازی

AC III شما را به دنیای بزرگتری خواهد برد

بالاخره شماره بعدی از سری بازی های AC III نیز تایید شد و انتظارات بسیار بالایی از این عنوان می‌رود ولی شاید یکی از عمده‌ترین تغییراتی که در این سری رخ داده است، اضافه شدن مناطق جنگلی به بازی باشد. همان‌طور که می‌دانید در تمامی قسمت‌های گذشته بازیکن تنها می‌توانست در مناطق شهری و یا حداکثر در حومه شهر به انجام عملیات‌های خود بپردازد که در نسخه آخر این بازی یعنی Revelation این ماموریت‌ها علاوه بر شهر اصلی بازی به شهرهای کوچکتر و روستاهای دورتری نیز تعمیم داده شده بود; ولی همچنان بازیکن مجبور بود در یک محیط شهری با تمدن نسبی ماموریت خود را انجام دهد و نمی‌توانست مناطق بیرونی را کاوش کند. با توجه به تغییر لوکیشن بازی به آمریکای قرن 18 می‌توان انتظار داشت که علاوه بر شهرهای نیویورک و بوستون مناطق اطراف این شهر‌ها را نیز قابل استفاده باشد.

آقای Alex Hutchinson کارگردان هنری قسمت سوم این بازی در گفتگویی که با GameInformer داشته است به این موضوع اشاره کرده و هم‌چنین گفته است که: "ما می‌خواهیم چیزی را به بازیکنان نشان بدهیم که برایشان تازگی داشته باشد. ما می‌خواهیم به بیرون شهرها نیز برویم. بعد از اینکه ما بر قرار دادن بازیکن در لوکیشن جدید (آمریکا) به توافق رسیدیم، این سوال برایمان پیش آمد که اگر ما می‌خواهیم یه مکان جدید و یک شخصیت جدید را در بازی قرار بدهیم و مناطق جدیدی برای کاوش در اختیار بازیکن قرار بدهیم چه جایی بهتر از شمال شرق آمریکا برای اینکار وجود دارد. در زمان جنگهای داخلی آمریکا مناطقی وجود دارد که هنوز حیات وحش خود را از دست نداده و درختهای آن هنوز به شکل طبیعی خود وجود دارند. در این مناطق مردمی زندگی می‌کنند که هنوز رنگ زندگی اجتماعی و شکل تمدن های شهری را به چشم خود ندیده اند. ما تمام این ویژگی‌ها را در اختیار داریم و می‌توانیم دنیایی را در اختیار بازیکن قرار دهیم که تر و تازه باشد. "

وی همچنین در ادامه صحبت‌های خود در مورد گیم پلی بازی گفت: "من همیشه با خودم فکر می‌کنم که خیلی جالب می‌شد که کارهایی که در زندگی واقعیم انجام می‌دهم را بتوان به بازی اضافه کرد. مثلا من می‌توانم از یک درخت بالا بروم. بازی‌های بی‌شماری را می‌توان در مناطق جنگلی به بازی اضافه کرد. اگر ما بتوانیم درخت‌ها و حیات وحش بازی را محیطی تبدیل کنیم که بازیکن بتواند با آن تعامل داشته باشد، بسیار عالی می شود. "

آقای Alex Hutchinson در پایان این گفتگو نیز گفت: " این بازی دارای طرفداران بی‌شماری است که برای آن اهمیت قائلند. ما نمی‌خواهیم که هسته این بازی را تغییر بدهیم. ما مانند بقیه بازی ها نیستیم که هر وقت احساس کنند که نیازی به عوض کردن بازی دارند دکمه Reset را بزنیم و همه کارهایمان را از اول شروع کنیم. "

AC III که چندی پیش تایید شد در اکتبر امسال برای X360 و PS3 عرضه خواهد شد. نسخه Wii U این بازی نیز که چندی پیش تایید شده است در تاریخ نامعلوم و نسخه PC این بازی نیز مانند همیشه با کمی تاخیر عرضه خواهد شد.

منبع

داود سامانی

از رفیق زیاد شانس نیاوردم!Game

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا