اخبار بازی

Aaron Greenberg: کوانتوم‌بریک عنوانی فوق‌العاده خواهد بود که شما را در خود غرق می‌کند

عنوان «Quantum Break» کمتر از دو ماه دیگر برای کنسول «Xbox One» منتشر خواهد شد. عنوانی که خالقان «مکس پین» و «الن ویک» وظیفه ساخت آن را بر عهده دارند و از همان روز معرفه‌اش در سال 2013، توجه اکثر بازیکنان و منقدان صنعت‌ بازی‌را به خود جلب کرد. اما امروز «Aaron Greenberg» مدیر بخش بازاریابی بخش Xbox قصد دارد اطلاعات بیشتری از این عنوان را به ما بدهد. پس در ادامه با بازی‌سنتر همراه شوید.

Aaron Greenberg روز گذشته در طول مصاحبه‌ای که با سایت IGN داشت، در خصوص عنوان کوانتوم بریک گفت:
«در حال حاظر عنوانی که من برای آن هیجان زده‌ام، کوانتوم بریک است. این بازی 100% همان نوع بازی است که من عاشق تجربه‌‌کردنش هستم. البته باید بگم که من هنوز خیلی از بازی‌هایی که در طول سال منتشر می‌شوند را تجربه نکرده‌ام، پس بهتر است این سوال را یک بار دیگر و در پایان سال از من بپرسین، شاید آن موقع جواب متفاوتی را به شما بدهم. اما بگذارید در خصوص کوانتوم بریک برای شما بگم. کوانتوم بریک طوری شکل گرفته‌ که یک عنوان باور نکردنی باشد، یک داستان بزرگ، نوآوری های بیشمار که آن‌ها (رمدی) در حال انجام آن هستند، نه تنها در بخش داستانی بازی بلکه در بخش گیم‌پلی آن یافت می‌شود. من فکر می‌کنم یکی از آن نوآوری‌ها قدرت توقف زمان است. آن‌ها در حال تحول همان چیزی هستند که با قابلیت «bullet time» انجام دادند و البته لایو اکشن‌های بازی دیگر نوآوری بازی است که باعث تغییرات و اثرات بر روی نتیجه مراحل بازی ‌می‌شود. من فکر می‌کنم این‌ها دلایلی هستند که مردم را محو و غرق در بتن کوانتوم بریک می‌کنند و مردم هم آن‌را دوست خواهند داشت. بنابر این کوانتوم‌بریک همان عنوانی است که من منتظرش هستم تا ساعت‌ها بر روی کاناپه خود بنشینم و آن را تجربه کنم.»

آن طور که از حرف‌های مدیر بخش بازاریابی Xbox می‌توان برداشت کرد، باید منتظر یک عنوان خوش‌ساخت و سرشار از نوآوری باشیم، نظر شما چیست؟

 

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا