اخبار بازی

آیا بازی جدید Josef Fares به زودی معرفی خواهد شد؟

شایعه جدیدی از احتمال رونمایی بازی جدید Josef Fares در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهد.

بازی A Way Out و Josef Fares

جوزف فارس پس از صحبت‌های جنجالی خود در طی رویداد The Game Awards 2017 تبدیل به یکی توسعه‌دهندگان حاشیه‌ساز این صنعت شد. اما در کنار سخنرانی معروف فارس در مورد مراسم اسکار و انتقاد شدید از آن، او برای خلق عناوین موفقی مانند بازی A Way Out و همچنین Brothers: A Tale of Two Sons نیز مشهور است. حال طبق توئیتی که اخیرا جفری گراب (نویسنده وب‌سایت ونچر بیت) منتشر کرده، احتمالا در آینده‌ای نزدیک عنوان جدید این بازی‌ساز معرفی خواهد شد.

او اخیرا در پاسخ به پستی که مرتبط با ویدئوی سخنرانی معروف جوزف فارس در TGA 2017 بود، نوشت: ” آماده باشید تا چیزهای بیشتری را از او ببینید.” با توجه به اینکه در ویدئوی ذکر شده جف کیلی نیز به عنوان مجری مراسم حضور دارد، برخی احتمال می‌دهند که جوزف فارس برای نمایش بازی جدید خود همانند قبل با او همکاری کند و بازی جدید استودیو Hazelight در طی رویداد Summer Game Fest معرفی شود. همچنین این احتمال نیز وجود دارد که در صورت همکاری مجدد این استودیو با EA، از عنوان جدید جوزف فارس در ماه آینده و طی رویداد EA Play (11 جون) رونمایی شود.

در حال حاضر اطلاعات خاصی از این بازی در دست ساخت مشخص نیست. در بخشی از وب‌سایت رسمی استودیو هیزلایت در خصوص این پروژه معرفی‌نشده می‌خوانیم: “این بازی محدودیت‌ها را برای ارائه یک تجربه احساسی و داستان‌گویی تعاملی کنار خواهد زد.” جوزف فارس پیش‌تر مدعی شده‌بود که بازی جدید این استودیوی سوئدی، چیزی خواهد بود که طرفداران هرگز آن را ندیده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا