اخبار بازی

بازی A Quiet Place معرفی شد، عرضه در سال 2022

شرکت Saber Interactive ساعاتی پیش بدون اعلام قبلیه، از یک بازی سینگل پلیر داستان‌محور A Quiet Place رونمایی کرد که در سال 2022 منتشر می‌شود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی A Quiet Palace

وظیفه توسعه این بازی به استودیوی iLLOGIKA سپرده شده که تعدادی از اعضای آن، به‌خاطر کار بر روی برخی عناوین یوبیسافت مانند سری Rainbow Six و Far Cry شناخته می‌شوند. همچنین استودیوی EP1T0ME نیز در ساخت بازی نقش دارد. این بازی که اقتباسی از فیلم موفق A Quiet Place خواهد بود، به عنوان یک ماجراجویی ترسناک تک‌نفره توصیف شده است.

گفته شده که بازی در دنیای مشترکی با فیلم‌ها جریان دارد اما یک داستان اوریجینال را روایت خواهد کرد. هرو اسلیوا، کارگردان بازی در توضیحات خود در مورد این بازی گفته: «طرفداران می‌توانند با بازی ویدئویی A Quiet Place، تنشی که در فیلم‌ها وجود دارد را با سطح بی‌نظیری از غوطه‌وری تجربه کنند. ما مشتاقیم تا با همکاری استودیوی EP1T0ME و شرکت Saber Interactive، چشم‌انداز ویژه خود از امید و ترس را با بازیکنان سراسر دنیا به اشتراک بگذاریم.»

همچنین تاد هالنشد، مدیر بخش نشر شرکت Saber Interactive نیز گفته: «موفقیت شگفت‌انگیز فیلم‌های A Quiet Place به‌شکل واضحی نشان می‌دهد که مخاطبان برای ماجراجویی‌های بیشتر در این یونیورس، عطش دارند. استودیوی iLLOGIKA در حال خلق تجربه منحصربه‌فرد خود بوده که حقیقتا درگیرکننده و در حد استانداردهای نام این مجموعه است. مفتخریم تا اعلام کنیم که A Quiet Place، اولین بازی از سوی بخش نشر Sabel خواهد بود که توسط یک استودیوی خارجی عرضه می‌شود.»

در حال حاضر جزئیاتی مانند پلتفرم‌های مقصد این عنوان مشخص نیست، اما اعلام شده که بازی A Quiet Place در سال 2022 منتشر خواهد شد. همچنین تأیید شده که تا پایان امسال، سازندگان اطلاعات بیشتری را با طرفداران به اشتراک خواهند گذاشت.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا