اخبار بازی

پیش درآمد بازی Octopath Traveler در راه گوشی‌های هوشمند

بازی Octopath Traveler

سال گذشته هنگامی که بازی Octopath Traveler معرفی و برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شد، از سوی منتقدان و گیمرها با استقبال گسترده‌ای مواجه شد. حال شرکت Square Enix خبر از ساخت نسخه‌ای جدید براساس این فرنچایز برای گوشی‌های هوشمند می‌دهد. به گفته این کمپانی نسخه مخصوص گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل Android و IOS در طول سال 2019 منتشر می‌شود و Octopath Traveler: Champions of the Continent نام دارد.

بازی ظاهر گرافیکی دو بعدی و HD خود را حفظ کرده و به احتمال زیاد با وجود شباهت‌های بسیار بالا، نحوه کنترل آن از نسخه سوییچ ساده‌تر باشد تا بتوان از طریق صفحه لمسی بازی را به سادگی کنترل کرد. داستان بازی کماکان در قاره Osterra جریان دارد اما روایتگر داستان‌های چندین سال پیش از نسخه اصلی خواهد بود. اما برخی از شخصیت‌های نسخه سوییچ در این عنوان نیز حضور میابند.

یکی از تفاوت‌های اصلی این عنوان با ورژن کنسولی، افزایش تعداد مبارزان همراه به هشت نفر بوده و ظاهراً شاهد حضور شخصیت‌های کاملاً جدیدی نیز خواهیم بود. تیم سازنده قصد دارد محتوای داستانی بیشتری را به مرور برای بازی عرضه کند و بدین ترتیب، این عنوان را برای مدت بیشتری زنده و پر محتوا نگاه دارد. اثر مذکور به صورت کامل تک نفره بوده و به شکل رایگان عرضه می‌شود. (پرداخت‌های درون برنامه‌ای به رسم سایر عناوین رایگان موبایلی، در این عنوان نیز وجود خواهند داشت.)

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا