اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوترنینتندو سوییچ

بازی A Plague Tale: Requiem برای سال 2022 معرفی شد

یکی از معرفی‌های بزرگ کنفرانس E3 2021 مایکروسافت، بازی A Plague Tale: Requiem بود که در سال آینده برای PC و کنسول‌های نسل جدید مایکروسافت و سونی منتشر می‌شود. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی A Plague Tale Requiem

استودیوی Asobo و شرکت Focus Home Interactive این معرفی را با یک تریلر In-engine چشم‌نواز انجام دادند. آمیسیا و هوگو باری دیگر در دنباله عنوان تحسین‌شده A Plague Tale: Innocence حضور دارند و توضیحات قرار گرفته شده بر روی تریلر، نوید «یک سفر احساسی داستان و مهیج» را می‌دهد.

هر چند جزئیات زیادی از بازی مشخص نیست، اما در تریلر منتشر شده دیدیم که دسته عظیم موش‌ها همچنان برای بازیکنان دردسر آفرین خواهند بود. بازیکنان در این نسخه مسیر خطرناکی را آغاز می‌کنند و به هر قیمتی که شده، باید در این جهان ظالمانه جان سالم بدر ببرند.

پلتفرم‌های مقصد بازی A Plague Tale: Requiem  ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوئیچ (از طریق تکنولوژی استریمینگ ابری) معرفی شده است و این عنوان در زمان نامشخصی از سال 2022 منتشر می‌شود. همچنین رسما تأیید شده که این عنوان از روز عرضه بر روی سرویس Xbox Game Pass قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا