اخبار بازی

نسخه جدیدی از بازی Yakuza ماه آینده معرفی خواهد شد

بازی Yakuza

شرکت SEGA در حال ساخت نسخۀ جدیدی از بازی یاکوزا (Yakuza) است و گویا قصد دارد ماه آینده از این بازی رونمایی کند. این مجموعه از گذشته در انحصار کنسول پلی استیشن بوده اما به تازگی از این انحصار خارج شده و قرار است برای پلتفرم‌های دیگر نیز عرضه شود.

مجموعه Yakuza که در کشور ژاپن با نام Ryū ga Gotoku شناخته می‌شود برای اولین بار در سال ۲۰۰۵ بصورت انحصاری برای کنسول Play Station 2 منتشر شد. این مجموعه در سبک اکشن ماجراجویی است و توانسته نظر مثبت منتقدین و بازیکنان را به‌خوبی جلب کند.  شرکت SEGA برای اینکه بازیکنان بیشتری بتوانند این عنوان را تجربه کنند، دیگر بصورت انحصاری آن را منتشر نخواهد کرد. در همین راستا، در سال‌های گذشته دو نسخه اولیه این مجموعه و بازی Yakuza 0 برای کامپیوتر نیز منتشر شدند اما آخرین نسخۀ این مجموعه یعنی بازی Yakuza 6 همچنان در انحصار کنسول Play Station 4 است و برنامۀ مشخصی برای نسخه کامپیوتر (PC) آن اعلام نشده است.

خبر خوشحال کننده‌ای که به‌تازگی منتشر شده، بار دیگر خبر ساخت نسخۀ جدیدی از بازی Yakuza را می‌دهد. شرکت SEGA در حال ساخت نسخۀ جدیدی از این مجموعه است و ماه آینده بصورت رسمی از آن رونمایی خواهد کرد. در حساب رسمی بازی در توئیتر، وعده داده شده که شرکت SEGA کنفرانسی را در تاریخ 7 شهریور 98 برگزار خواهد کرد و اتفاقات هیجان انگیزی در انتظار سری یاکوزا خواهد بود.

دیگر خبری از شخصیت Kazuma Kiryu (شخصیت اصلی سری Yakuza) نیست و داستان این شخصیت در مجموعه Yakuza به پایان رسیده است. هنوز مشخص نیست شخصیت اصلی در نسخۀ جدید بازی Yakuza چه کسی است و داستان بازی حول محور چه کسی روایت می‌شود؛ اما شخصیت بخش آنلاین این عنوان مشخص شده است. طبق آخرین اطلاعات منتشر شده توسط سازندگان بازی ، شخصیت Ichiban Kasuga شخصیت قابل بازی در بخش آنلاین این عنوان خواهد بود.(تصویر این شخصیت را در ابتدای خبر مشاهده میکنید)

با عرضه 7 نسخه رسمی از بازی Yakuza و یک اسپین آف (عنوان فرعی) با نام Judgment، شرکت SEGA قصد دارد تا با اعمال تغییرات زیاد شما را غافلگیر کند؛ تا جایی که شخصیت کل مجموعه یاکوزا را تغییر داده، که ریسک بزرگی در این مجموعه بحساب می‌آید. آیا داستان شخصیت Kazuma Kiryu دیگر تمام شده و هیچ ارتباطی با داستان نسخه جدید ندارد؟ آیا داستان بازی همچنان در Kamarucho (منطقه‌ای خیالی در توکیو) روایت می‌شود؟ آیا مینی‌گیم‌ها در بازی حضور خواهند داشت و هزاران سوال دیگر که تنها زمان می‌تواند به این سوالات پاسخ دهد و تا معرفی کامل بازی باید منتظر بمانیم. در حال حاضر نسخه جدید بازی یاکوزا برای کنسول Play Station 4 در دست ساخت است؛ اما با توجه به اینکه این مجموعه دیگر در انحصار پلی‌استیشن نیست، می‌توان احتمال داد که بازی برای کامپیوتر نیز عرضه شود. باید تا ماه آینده و رونمایی رسمی بازی منتظر بمانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا