اخبار بازی

نسخه جدیدی از بازی Subnautica در دست ساخت است

بر اساس یکی از فهرست‌های شغلی که اخیرا بر روی وب‌سایت استودیوی سازنده بازی Subnautica مشاهده شده، نسخه جدیدی از این سری در دست ساخت است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Subnautica

طی سال‌های اخیر، بازی Subnautica موفق شده تا نام خود را به عنوان یکی از بهترین عناوین سبک سروایول مطرح کند. نسخه اول این سری که در سال 2017 منتشر شد، بخاطر ترکیب کاوش کردن در جهان زیبای زیر آب با مکانیزم‌های درگیرکننده مورد تحسین قرار گرفت. نسخه دوم نیز بر پایه همین نقاط قوت ساخته شد و به موفقیت رسید، اما به‌نظر می‌رسد عنوان جدید دیگری از این مجموعه در راه است.

طبق آنچه که در یکی از فهرست‌های شغلی استودیوی Unknown Worlds ذکر شده، این استودیو به‌دنبال یک طراح روایی ارشد است تا بر روی «بازی بعدی در دنیای Subnautica» کار کند. در بخش توضیحات پیش‌نیازهای این شغل، گفته شده که شخص مورد نظر باید «مهارت‌های خلاقانه‌ای در نویسندگی، به‌خصوص در نوشتن پلات، توسعه شخصیت و دیالوگ» داشته باشد. با توجه به اشاره شدن به نوشتن پلات، بعید نیست که هنوز زمان زیادی تا معرفی رسمی بازی باقی مانده باشد.

در کنار این پروژه، استودیوی Unknown Worlds همچنین پس از خریداری شدن توسط شرکت Krafton (توسعه‌دهنده PUBG) در سال گذشته، از ساخت یک IP جدید خبر داد. طبق آنچه که تاکنون اعلام شده، این IP جدید یک بازی علمی تخیلی است که در سبک استراتژی نوبتی ساخته می‌شود و همچنین سازندگان پلتفرم‌های PC و موبایل را برای آن در نظر دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا