اخبار بازی

احتمال معرفی Splinter Cell بعدی در E3 قوت گرفت

کمپانی یوبی‌سافت به تازگی علامت تجاری (Splinter Cell (SC را تمدید کرده است. هر چند این کار به خودی خود امری طبیعی به شمار می‌رود اما تقارن این کار با کنفرانس یوبی‌سافت در E3 و سالگرد 15 سالگی سری SC، می‌تواند نمایانگر این باشد که بالاخره نوبت به معرفی شماره جدیدی از این عنوان محبوب رسیده است.

Web Justia، لیستی از تمامی علامت‌های تجاری در خود جمع کرده و داده‌های مورد نیاز در زمینه فعالیت آن برند، وضعیت لایسنس و سرویس‌هایی که این برندها عرضه می‌دارند را ارایه می‌دهد. در بین دسته بندی‌های مربوط به SC، می‌توان یک لایسنس جدید مشاهده کرد که متعلق به ناشر آن، یوبی‌سافت است. تاریخ ثبت این لایسنس نیز 27 می 2017 بوده که بسیار نزدیک است.

آخرین شماره از این عنوان مخفی‌کاری سال 2013 عرضه شد و مدتی از عرضه آن نگذشته بود که یوبی‌سافت با گفتن اینکه شماره بعدی SC ممکن است چیزی کاملا متفاوت باشد، اشاراتی به شماره بعدی داشت. بعد از آن این سری به سکوت مطلق خبری فرو رفت تا اینکه سال قبل، شایعاتی مبنی بر بازگشت مایکل آیرونساید، صداپیشه افسانه‌ای سم فیشر به بازی منتشر شد.

زک کوپر، مدیر روابط عمومی استودیوی تورنتو، چند روز پیش در پاسخ به توییتی از جانب بازی‌ستر در خصوص احتمال دیدن چیز تازه‌ای از SC به دلیل نزدیک شدن به سالگرد 15 سالگی سری، پاسخ داد که می‌‌توانید در این خصوص هیجان زده باشید!

کنفرانس یوبی‌سافت در E3، سه شنبه 23 خرداد ماه ساعت 00:30 بامداد برگزار خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا