اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوتر

شایعه: ممکن است بازی GTA 6 تا سال 2025 منتشر نشود

به‌تازگی شایعه جدیدی از بازی GTA 6 منتشر شده که اطلاعاتی از ساختار بازی، تاریخ عرضه احتمالی آن و چندین موارد دیگر را فاش می‌سازد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

لوگوی بازی GTA

بازی GTA V همچنان بعد از گذشت حدود 8 سال یک عنوان محبوب و بزرگ است که تاکنون بیش از 145 میلیون فروخته و به‌نظر نمی‌رسد که به این زودی‌ها فروش آن متوقف شود. اما عرضه شدن یک نسخه جدید جی تی ای در آینده امری اجتناب‌ناپذیر است. اینبار اینسایدر شناخته‌شده صنعت بازی‌ها، تام هندرسون اطلاعاتی را از GTA 6 لو داده که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

او که سابقه معتبری در افشای اطلاعات بازی‌های سری Battlefield و Call of Duty را دارد، مدعی شده که نسخه جدید GTA در وایس سیتی جریان خواهد داشت. اما بر خلاف دیگر شایعات که به ستینگ دهه 80 میلادی اشاره داشتند، او می‌گوید که بازی در زمان مدرن حال روایت می‌شود. به‌گفته او دلیل انتخاب کردن ستینگ مدرن، این بوده که بخش آنلاین بازی محدودتی نداشته باشد و آزادی بیشتری را در اختیار بازیکنان قرار دهد.

در خصوص زمان انتشار، هندرسون می‌گوید که ممکن است عرضه GTA 6 را تا سال 2024 یا حتی 2025 نبینیم. یکی از دلایل عقب افتادن تاریخ عرضه، این است که بازی قرار است تا تنها بر روی رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس|اس عرضه شود و تماما نسل بعدی است. بنابراین سازندگان می‌خواهند تا هنگامی که بازار کنسول‌های جدید رشد بیشتری داشت، بازی را عرضه کنند. از طرف دیگر، گویا شرکت Rockstar در تلاش است تا از وارد کردن فشار شدید به کارمندان خود جلوگیری کند و این موضوع نیز تاریخ عرضه را تحت تأثیر قرار داده.

هندرسون همچنین اطلاعات دیگری مانند گسترش یافتن نقشه بخش آنلاین بازی با انتشار هر DLC را به‌اشتراک گذاشت. او این ویژگی را با تغییر یافتن فصل‌های Fortnite که پس از مدتی تحولاتی را در نقشه به‌وجود می‌آورد، مقایسه کرد. این اینسایدر نیز همانند آنچه که از قبل شنیده بودیم، مدعی شده بازی دارای چند شخصیت قابل بازی خواهد بود و یکی از آن‌ها، برای اولین بار در تاریخ سری یک شخصیت مونث است.

در پایان مثل همیشه باید گفت که این اطلاعات غیر رسمی هستند و با توجه به اینکه مدت زیادی تا عرضه بازی باقی مانده، ممکن است تغییرات گوناگونی در روند ساخت آن صورت بگیرد. اما شما در مورد این شایعه چه فکر می‌کنید؟ به‌نظر شما ساخت GTA 6 تا سال 2025 زمان خواهد برد؟ نظرات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا