اخبار بازی

رسمی: بازی جدیدی از سری Mafia در دست ساخت است

استودیوی Hangar 13 رسما اعلام کرده که توسعه بازی جدیدی از سری Mafia آغاز شده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Mafia 2

پس از چندین شایعه و لیک، سازندگان بالاخره ساخت نسخه جدیدی از مجموعه محبوب مافیا را تأیید کرده‌اند. این خبر در جریان مصاحبه‌ای که شرکت 2K Games به مناسبت بیستمین سالگرد سری مافیا با توسعه‌دهندگان استودیوی هنگر 13 تدارک دیده بود، تأیید شد.

رومن هلادیک، مدیر کل استودیوی هنگر 13 در پایان این مصاحبه گفت: «خوشحالم که اعلام کنم کار بر روی یک پروژه کاملا جدید از سری Mafia آغاز شده است! با اینکه بازی چند سال دیگر منتشر خواهد شد و در حال حاضر نمی‌توانیم موارد بیشتری را به اشتراک بگذاریم، اما بسیار هیجان‌زده‌ایم تا با کار کردن بر روی این فرنچایز محبوب، بازیکنان خود را با داستان‌های جدید سرگرم کنیم.»

آخرین نسخه اصلی از مجموعه مافیا در سال 2016 منتشر شد که متأسفانه در برآورده کردن انتظارات طرفداران، ناموفق بود. همان‌طور که سازندگان در مصاحبه اعلام کردند، هنوز حداقل چند سال با عرضه نسخه جدید مافیا فاصله داریم و در حال حاضر تیم سازنده برای به اشتراک گذاری اطلاعاتی مانند ستینگ داستانی و یا شخصیت‌های این عنوان، آماده نیست.

شرکت 2K گیمز همچنین اعلام کرده که به عنوان بخشی از جشن بیستمین سالگرد تولد بازی Mafia، نسخه اول سری از تاریخ 10 تا 14 شهریور به‌صورت رایگان از طریق استیم قابل دانلود خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا