اخبار بازیایکس باکس سری ایکسکامپیوتر

شایعه: بازی جدیدی از سری Killer Instinct در حال ساخت است

به‌تازگی شایعه تازه‌ای مطرح شده که به ساخت یک بازی جدید Killer Instinct توسط استودیویی نامعلوم اشاره دارد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Killer Instinct

سری Killer Instinct یکی از چندین ساخته محبوب استودیوی Rare است که برای مدت‌ها بازی جدیدی از آن ندیده‌ایم. آخرین نسخه سری در سال 2013 برای Xbox One منتشر شد، اما این عنوان فایتینگ نتوانست به‌طور کامل موفقیتی که شرکت Microsoft مد نظر داشت را کسب کند. پس از آن، این سری کنار گذاشته شد اما به‌نظر می‌رسد ممکن است اوضاع تغییر کرده باشد.

نیک بیکر، یکی از موسسان XboxEra در اپیزود اخیر پادکست خود عنوان کرده که طبق آنچه که از سوی منابعش شنیده، «یک بازی Killer Instinct به‌طور فعالی در حال توسعه است.» او می‌گوید که از استودیوی سازنده این بازی اطلاعی ندارد، اما بیکر همچنین اشاره کرد که این استودیو Iron Galaxy و یا NetherRealm نیست. به هر حال، اگر این شایعه صحت داشته باشد بدین معنی است که مایکروسافت پروژه را به استدیوی مشخصی سپرده است.

نکته جالب اینجاست که فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس نیز مدتی پیش از علاقه مایکروسافت به ادامه دادن سری «کیلر اینستینکت» صحبت کرده بود. او امسال در مصاحبه‌ای گفته بود که در صورت پیدا شدن فرصت مناسب و تیم مناسب، مایکروسافت نسخه جدیدی از سری را خواهد ساخت. با توجه به این موضوع، شانس اینکه شایعه اخیر به واقعیت تبدیل شود کم نیست. اما در حال حاضر، چنین چیزی در حد یک شایعه باقی می‌ماند و باید دید که آیا در آینده شاهد یک معرفی رسمی از سوی مایکروسافت خواهیم بود یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا