اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

قسمت جدید برنامه State of Play با محوریت بازی Gran Turismo 7 معرفی شد

سونی دقایقی پیش اعلام کرد که قسمت جدید برنامه State of Play به نمایش بازی Gran Turismo 7 اختصاص دارد و بامداد پنج‌شنبه همین هفته پخش می‌شود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

برنامه State of Play

در حالی که حدود یک ماه با عرضه جدیدترین نسخه سری گرن توریسمو فاصله داریم، سونی و استودیوی Polyphony Digital قصد دارند تا در قالب یک قسمت جدید از برنامه State of Play، اطلاعات جدیدی را از این عنوان شبیه‌ساز به اشتراک بگذارند. گفته شده طول مدت این برنامه کمی بیش از 30 دقیقه خواهد بود و در طول آن، شاهد نمایش نسخه PS5 بازی و همچنین انتشار جزئیات جدیدی از گیم‌پلی خواهیم بود.

این برنامه به‌طور دقیق‌تر ساعت 01:30 بامداد پنج‌شنبه همین هفته آغاز خواهد شد و می‌توانید آن را از طریق صفحه رسمی توئیچ یا یوتیوب پلی استیشن مشاهده کنید.

بازی Gran Turismo 7 در تاریخ 4 مارچ (14 اسفند) برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. هر چند این عنوان ابتدا برای سال 2021 برنامه‌ریزی شده بود، اما چالش‌های به وجود آمده ناشی از کووید-19، روند تولید بازی را تحت تأثیر قرار داد و سازندگان مجاب شدند تا عرضه بازی را تا اوایل 2022 به تعویق بی‌اندازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا