اخبار بازیکامپیوتر

7.5 میلیون نفر نسخه‌ی رایگان بازی A Total War Saga: Troy را دریافت کرده‌اند

انتشار بازی A Total War Saga: Troy یک موفقیت بزرگ برای فروشگاه Epic Games Store بحساب می‌آید چنانچه 7.5 میلیون بازیکن نسخه‌ی رایگان این بازی را در 24 ساعت دریافت کرده‌اند. استقبال از عرضه‌ی رایگان کوتاه‌مدت این عنوان بر روی فروشگاه اپیک فرای انتظار کرییتیو اسمبلی، استودیوی سازنده‌ی بازی بوده است. راب بارسولومو، مدیر ارشد تولید بازی در این مورد گفت:

ما خوشبین بودیم ولی این حد از هیجان را پیش‌بینی نمی‌کردیم. همکاری با شرکت اپیک برای عرضه‌ی رایگان این برند جدید تجربه‌ای باورنکردنی برای ما بود. ما به بسیاری از بازیکنان جدید و قدیم استراتژی برای تجربه‌ی این حماسه‌ی بی‌نظیر خوش‌آمد می‌گوییم. ما بسیار خوشحال هستیم.

Total War Saga: Troy

عرضه‌ی رایگان این بازی حالا به پایان رسیده و قیمت کامل عنوان A Total War Saga به 45 دلار برگشته است. این بازی برای 12 ماه بر روی فروشگاه Epic Games Store انحصاری خواهد بود. کرییتیو اسمبلی در ماه ژوئن اعلام کرد که این عرضه‌ی رایگان و انحصاری بودن این عنوان برای اپیک معامله‌ا‌ی یکباره است و هیچ طرحی برای انحصاری کردن عناوین بعدی این استودیو برای اپیک وجود ندارد. این معامله برای جذب مخاطبان جدید بوده که در این امر تاکنون موفق بوده است.استودیوی کرییتیو اسمبلی درباره این همکاری گفت:

شرکت اپیک با ما تماس گرفت و پرسید که آیا امکان انحصاری بودن Troy برای فروشگاه آنهابه عنوان بخشی از معامله تجاری وجود دارد. این به این معنی نیست که ما فوراً این قرارداد را امضاء کردیم یا اینکه پول تنها دلیل انجام این‌ کار بوده است. این تصمیمی دشوار بود و شما می‌توانید مطمئن باشید که که نظرات متفاوت و بحث‌های زیادی در استودیو نسبت به انجام این عمل وجود داشته است که عمدتاً بر روی این امر تمرکز داشت که این کار چه معنایی برای شما بازیکنان دارد.

اگرچه در نهایت ما دو موضوع را در نظر گرفتیم. اول، ما در زمانی هستیم که به دنبال سرمایه گذاری بیشتری برای توسعه مداوم سری بازی Total War هستیم و این معامله برای ما مثل یک فرصت برای جلو راندن این فرنچایز با ارائه‌ی آن به مخاطبان بیشتر بود. دوم، ایپک هزینه‌ی آخرین عنوان جدید ما را به جای بازیکنان در روز انتشار پرداخت می‌کرد و این معامله برای بیستمین سالگرد سری Total War بمانند فرصتی بسیار عالی بود که نمی‌شد آن را رد کرد.

این فرصت به ما اجازه توسعه‌ی گسترده‌ی زیرساخت بازی را می‌دهد که ما را قادر به عرضه‌ی آن به چندین فروشگاه می‌کند. این به این معنی است که ما منابع بیشتری برای به جلو راندن خودمان خواهیم داشت، خلاق‌تر خواهیم بود و بازی‌های Total War بیشتری خواهیم ساخت. ما همیشه بدنبال تکامل و بهبود بازی‌های خود هستیم و این معامله راه‌های بسیاری را برای رسیدن به این اهداف که دیدگاه‌های تازه، پولی که در اختیار استودیو قرار خواهیم داد و راه‌های جدید برای توسعه است را برای ما فراهم می‌کند.

ممکن است شما فوراً شاهد یک تغییر بزرگ نباشید اما ما اطمینان داریم که در طول زمان شما شاهد آن خواهید بود و ما تضمین می‌کنیم که امکان ساخت چیزهای زیادی در پشت صحنه به این دلیل فراهم شده است که بدون این معامله شانس انجام آن وجود نداشت. بسیاری از این تغییرات درازمدت هستند اما  منافع کوتاه مدتی نیز برای شما وجود دارد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا