اخبار بازی

58 ساعت Campaign برای Borderlands 2

اگر از آن دسته افرادی هستید که فکر می کنید می توانید Borderlands 2 را در عرض چند ساعت به پایان برسانید، کاملآ در اشتباهید چون قرار است بخش Campaign این عنوان حدود 60 ساعت باشد. البته این صحبت ها با استناد به حرف های Gearbox بیان شده است و اگر به حرف این شرکت اعتماد کنیم، باید بخش Campaign این بازی را 60 ساعت در نظر بگیریم.

در همین راستا جناب آقای گیبسون صحبت هایی کردند: "ما علاقه ی زیادی داریم که عنوان Borderlands را یک سرگرمی بزرگ بدانیم! بعضی از کارکنان شرکت برای این بازی راهنمای قدم به قدم تهیه کردند و بسیار از آنها اعلام کردند که به اتمام رساندن این عنوان در کامل ترین حالت به چیزی حدود 58 ساعت زمان نیاز دارد. در بازی 4 کارکتر وجود دارد که هر کدام از آنها مکانات خاص خود را دارند و همه چیز این کاراکترها شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. در بازی سیستم Points جدید قرار داده شده و امکانات بازی بسیار پیشرفت کرده است. ما در نظر داریم که وقتی شما این عنوان را تهیه کردید، احساس کنید در براربر پولی که پرداخت کرده اید، چیز گرانبهایی بدست آورده اید."

این عنوان یکی از مهم ترین عناوین سال 2012 خواهد بود زیرا تغییرات این بازی بسیار چشمگیر و همه ی امکانات آن بهینه شده است.

تاریخ عرضه ی این بازی 18 و 21 سپتامبر در امریکا و اروپا می باشد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا