اخبار بازی

معرفی رویدادی جدید با محوریت نمایش بازی‌های 505 گیمز

شرکت 505Games اولین رویداد دیجیتالی خود را در تاریخ 17 می (17 اردبیهشت) برگزار می‌کند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

رویداد بهاری شرکت 505 گیمز

این رویداد بهاری یک ساعته علاوه بر معرفی عناوین جدید، شامل نمایش بازی‌های از قبل معرفی‌شده نیز خواهد بود و طرفداران میتوانند انتظار آخرین اخبار از بازی‌های در دست ساخت 505 گیمز را داشته باشند. در حال حاضر عنوان خاصی از میان بازی‌های حاضر در رویداد تأیید نشده، اما به گفته این شرکت، رویداد پیش‌رو چند سورپرایز را نیز در بر دارد.

نیل رالی، رئیس شرکت 505 گیمز نیز از اهمیت نمایش این بازی‌ها گفته و اعلام کرده: « با رشد ادامه‌دار 505، صحبت کردن در مورد توسعه‌دهندگانی که افتخار همکاری با آن‌ها را داریم، دارای اهمیت زیادی است. بسیار هیجان‌زده‌ایم تا با اولین نمایش خود، تنها تعدادی از بازی‌های جدید در حال ساخت برای سال 2022 و پس از آن را به شما ارائه دهیم. برای‌مان باعث افتخار خواهد بود که منتظر بمانید و ببینید چه چیزی‌هایی برای عرضه داریم.»

پس از به‌پایان رسیدن رویداد اصلی، 505 گیمز همچنین یک جلسه پرسش و پاسخ را نیز در نظر گرفته تا طرفداران سوالات خود را با توسعه‌دهندگان مختلفی که بازی‌های خود را نمایش خواهند داد، در میان بگذارند. این رویداد بهاری در تاریخ 17 اردبیهشت، ساعت 17:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا