اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5

پشیمانی شرکت 505 از نحوه عرضه بروزرسانی نسل بعدی بازی Control

آقای نیل رلی، از اعضای ارشد شرکت 505Games، در مصاحبه‌ای درباره انتشار بروزرسانی نسل بعدی بازی Control صحبت کرده است.

بازی Control

همانطور که می‌دانید، دارندگان نسخه اولیه بازی Control به بروزرسانی نسل بعدی بازی دسترسی نداشتند و میبایست نسخه Ultimate Edition را خریداری میکردند. این تصمیم ناشر و سازندگان باعث عصبانیت بسیاری از خریداران Control شد و حالا ناشر بازی توضیحاتی را ارائه داده است. به گفته 505Games، آن‌ها در زمان تصمیم‌گیری با ویژگی‌های جدید مانند Smart Delivery کاملا آشنا نبودند و همین منجر به محدودیت شد:

گذر از یک نسل به نسل دیگر چالش‌های جدیدی را برای تیم سازنده و ناشر خلق می‌کند. گزینه Smart Delivery، چیزی بود که قبلا در صنعت با آن مواجه نشده بودیم.

برای بازی Control، ما تصمیمات مشخصی را گرفتیم که چگونگی اجرای Smart Delivery برای نسخه نسل بعدی Control را محدود کرد. در آن زمان تصمیمات درستی بودند ولی باعث محدودیت شدند.

این ناشر قول داده است که دیگر چنین اشتباهاتی را برای بازی‌های آینده خود مرتکب نشود و هم‌اکنون بازی‌هایی مانند Ghostrunner و Assetto Corsa از ویژگی Smart Delivery پشتیبانی می‌کنند. همچنین استودیو Remedy، سازنده بازی Control، در حال حاضر بر روی بخش داستانی Crossfire X و یک بازی بزرگ دیگر کار می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا