اخبار بازی

500,000 $، عذر خواهی Rockstar از بازیکنان GTA Online

بازیکنان GTA Online که بازی خود را در ماه اکتبر بازی کرده اند، به زودی مبلغ نیم میلیون دلار واحد پول بازی را از طرف Rockstar دریافت خواهند کرد.

مشکلاتی که در ابتدای عرضه برای این بازی پرطرفدار به وجود آمد بر کسی پوشیده نیست. قطعی سرور ها، مشکلات سرور های ابری و از دست رفتن شخصیت های ساخته شده توسط بازیکنان از این جمله اند.

حال شرکت Rockstar برای عذر خواهی اعلام کرده که 500.000 دلار از واحد پول بازی را به حساب بازیکنان انتقال خواهد یافت. این مبلغ برای به هم نریختن سیستم اقتصادی بازی، در دو مرحله (هر کدام 250هزار دلار) به حساب بانکی بازیکنان واریز خواهد شد.

تاریخ معلومی برای این فرآیند اعلام نشده، اما در بیاینه این شرکت آمده: "امیدواریم بتوانیم واریز اول را تا انتهای هفته آینده انجام دهیم. این عمل به محض برطرف شدن کامل مشکلات به وجود آمده انجام خواهد شد، و واریز دوم اواخر این ماه خوهد بود."

در این بیانیه همچنین آمده: "ما امیدواریم این پول بتواند شروعی مجدد و شیرین برای کسانی فرهم کند که به دلیل مشکلاتی که گفته شد، شخصیت خود در بازی یا اطلاعات خود را از دست داده اند. متاسفانه این اطلاعات قابل بازیابی نخواهد بود، بنابرین امیدواریم که این مبلغ به بازیکنان کمک کند که از اول شروع کنند."

این مبلغ به حساب بازیکنانی انتقال خواهد یافت که در ماه اکتبر بازی کرده باشند. این بازیکنان می بایست اول آپدیتی که Rockstar به زودی منتشر خواهد کرد (و مشکلات مذکور را برطرف خواهد کرد) را نصب کنند، سپس در تاریخ مورد نظر، مبلغ 250000 دلار از پول بازی به حساب آنان ریخته خواهد شد و این واریز از طریق Rockstar Newswire نیز به اطلاع بازیکنان خواهد رسید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا