اخبار بازی

4 عنوان بزرگ لانچ تایتل Xbox بعدی


سایت The Verge اطلاعاتی جدید از منابع معتبر در مورد عناوین لانچ تایتل Xbox‌جدید بدست آورده است.
Ryse با کد Kingdoms در E3 سال 2011 در کنفرانس مایکروسافت به نمایش در‌آمد این عنوان برای Xbox 360 معرفی شد که از قابلیت‌های Kinect بهره می‌برد، خود مایکروسافت تاکنون هیچ صحبتی درمورد بازی نکرده است، اما Crytek اعلام کرد بازی در حال توسعه است، اواسط سال 2012 نیز اعلام شد بازی همچنان در حال توسعه است. دلیل این همه تاخیر چیزی نیست جز اینکه Crytek با استدیو‌های مایکروسافت بازی را دوباره برای Xbox بعدی توسعه می‌دهند این بار به عنوان یک لانچ تایتل بزرگ.

چندین منبع معتبر گفته اند:"
Ryse طراحی شبیه به Gears of War و Halo دارد تا یک لانچ تایتل بزرگ شود. این بازی در زمان امپراطوری روم است و حالت گلادیاتوری دارد و با استفاده از Kincet ساخته شده است. و Kincet این امکان را می‌دهد تا بازیکن دشمنان را به نحوه‌های مختلف به قتل برساند. RYSE در حال حاضر با ورژن جدید Kincet مایکروسافت در حال سازگاری است تا دستورات بدنی بیشتری را دریافت کند.این در حالی است که طراح ارشد مراحل بازی شرکت Crytek را به مقصد Ubisoft ترک کرده است گفته بود بازی برای Xbox نسل بعد منتشر می‌شود. در حالی که Yerli رئیس Crytek گفته بود: همچنان در حال همکاری با مایکروسافت هستیم پلتفرم بازی تغییر نمی‌کند، اما نمی‌دانیم نظر مایکروسافت چیست نمی‌توانیم چیزی بگوییم.

Ryse بخشی از 4 بازی بزرگ لانچ تایتل Xbox جدید هست. منابع همچنین گفته‌اند یک بازی از سری Forza به گرافیکی شگفت انگیز برای کنسول نسل بعد مایکروسافت در حال ساخت است، با این حال یک بازی در سبک zombie و یک بازی کاملا خانوادگی که گرافیکی شبیه به فیلم‌های و انیمیشن‌های شرکت Pixar را دارد در حال ساخت برای کنسول جدید مایکروسافت هستند. این بازی خانوادگی طبق گفته‌ها با Kincet هماهنگ است و با اسکن بدن یک شخصیت مجازی مانند آن اسکن در بازی ایجاد می‌کند.
همچین طبق گفته‌های برنامه نویس گیم پلی و بازاریاب Ubisoft بازی‌های Watch Dogs و Assassin’s Creed 4: Black Flag برای Xbox جدید به عنوان لانچ تایتل عرضه خواهند شد.

خوب مشخص است این 4 عنوان عناوینی کمی برای لانچ تایتل Xbox جدید هستند، اما طبق گفته‌ها شرکت‌های Third-party حمایت زیادی از عناوین ژانر first-person-shooter در کنسول جدید مایکروسافت خواهند کرد. Microsoft همچنین در تغییر قسمتی از سیستم Xbox Live است تا ارز را جایگزین Microsoft Points بکند. گفته شده مایکروسافت در ماه می پیش از رویداد E3 قصد دارد تا از Xbox بعدی خود طی مراسمی رونمایی کند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا