اخبار بازی

4 بازی جدید معرفی شده برای PS4 در Gamescom 2014

در جریان کنفرانس امشب سونی در Gamescom 2014، بازی های زیادی به نمایش در آمد، که تعدادی از آنها قبلا معرفی شده و باقی جدید بودند. در زیر به اختصار به 4 عدد از این بازی ها می پردازیم:

1-The Tomorrow Children

 src=/files/tomorrow.jpg style=

سازنده: Q-Games و SCEE Worldwide Studios

ناشر: Sony

در تریلری که از این بازی به نمایش در آمد، شاهد کودکانی بودیم که در دنیایی عجیب، کار می کردند و می جنگیدند. به نظر می رسید که بازی حالت گروهی داشته باشد و شامل بخش های معمایی و ساخت و ساز باشد.

2-Hollowpoint

 src=/files/hollowpoint.jpg style=

سازنده: Ruffian 

ناشر: Paradox Interactive

بازی جدید سازندگان Crackdown 2، یک شوتر چهار نفره 2.5 بعدی (2 بعدی با قابلیت تعامل با پس زمینه) است که برای PS4 در سال 2015 عرضه خواهد شد. داستان بازی درباه یک گروه مزدور و ماموریت انهاست که با پیچیدگی هایی رو به رو می شود. این بازی در حالت تک نفره نیز قابل اتمام است.

3-Alienation

 src=/files/alienation.jpg style=

سازنده: Housemarque

ناشر: Sony

استودیو Housemarque، سازنده عناوین Super Stardust HD و Resogun، با یک عنوان اکشن انحصاری برای PS4 بازگشته است. این بازی شوتر از بالا به پایین (زاویه دوربین مشابه Diablo)، تلاش برای بقای سربازان در مقابل چیزی که حمله فضاییان به نظر می رسد به تصویر می کشد. در تریلری که از این بازی پخش شد، بازیکنان می توانستند با یکدیگر همکاری کرده و یا یکدیگر را بکشند. شعار این بازی، "زنده ماندن به هر قیمتی" معرفی شد.

4-Wild

 src=/files/wild-header.jpg style=

سازنده: Wild Sheep Studios

ناشر: نامعلوم

آقای Michel Ancel، سازنده بازی های Rayman و Beyond Good & Evil که به تازگی با حفظ سمت در یوبی سافت، استودیو Wild Sheep را نیز تاسیس کرده، به نظر می رسد این باز نیز در حال ساخت یک بازی خلاقانه است. سبک این بازی انحصاری، open-world آنلاین خواهد بود و در آن بازیکنان در نقش موجودات مختلف، از گرگ تا انسان، برای بقا تلاش خواهند کرد. داستان بازی حدود 10000 سال پیش اتفاق می افتاد، زمانی که "بشر و طبیعت یکی بودند".

آقای Ancel در کنفرانس سونی گفت: "ما می خواستیم بر روی یک کنسول تمرکز کنیم و PS4 را بهترین دیدیم."

او ادامه داد: "هدف ما در ساختن این بازی، ایجاد موقعیتی جدید برای بازیکن با هربار بازی کردن است."

از تاریخ انتشار این بازی ها و یا انحصاری بودن دو بازی اول اطلاعی در دست نیست.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا