اخبار بازی

3D داریم تا 3D !

شاید خیلی ها بگویند ، در این زمانه که بازار 3D داغ است ، چرا PSVita صفحه ی 3D ندارد؟ سوال خوبی است.
سونی به این دلیل 3D را وارد Vita نکرد تا تجربه ای نابتر و بدون اشکال داشته باشد ، شاید اگر 3D وارد Vita میشد خوب از آب در نمی آمد و همه گِله مند بودند.

سونی در جواب این سوال مصاحبه ای انجام داده که خواندن آن خالی از لطف نیست.

"زمانی که بر روی Vita کار میکردیم ، مسائل زیادی وجود داشت ، یکی از آنها کیفیت صفحه ی 3 بعدی بدون عینک بود . این تکنولوژی میتونه خیلی عالی باشه اما برای بهترین تجربه در این جور صفحه ها سر گیمر باید خیلی ، خیلی بی حرکت بمونه.
اما وقتی که Vita دارای کنترل Sixaxis هست ، در بعضی از بازی ها باید اینور و انور بشه پس وقتی که صفحه ی 3 بعدی بدون عینک هم باشه این دوتا هم دیگرو نقض میکنند و در کنار هم خوب کار نمیکنند. ما قصد داشتیم یک صفحه ی OLED با رزولوشن (وضوح تصویر) بسیار، بسیار بالا رو عرضه کنیم به همین دلیل باید 2 بعدی این کارو میکردیم. حداقل در اولین محصول !"

جمله ی آخر ایشون جای تامل داره.

در ادامه وقتی که از Mick Hocking در رابطه با فروش نسبتا کم 3DS سوال شد ، اینطور جواب دادند:

"وقتی مردم میبینن 3D خوب کار نمیکنه ، یا محتوایی خیلی قانع کننده نیست ، از اون زده میشند . ما به سازنده ها که میخوان برای PS3 بازی بسازن همیشه این رو گوش زد میکنیم که ، تکنولوژی 3 بعدی رو وقتی اضافه کنید که لازمه و میتونه تجربه ای مضاف بر خود بازی رو منتقل کنه ، دوست نداریم یه گزینه ای باشه که برای همه بازی های ما علامت خورده باشه"

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا