اخبار بازی

343 از طراحی شخصیت Master Chief در Halo 4 می‌گوید

Halo یکی از پر طرفدارترین بازی های دو نسل اخیر است. شوتر اول شخصی که با داستانی عمیق، گیم پلی اعتیاد آور و مولتی پلیری که میلیون ها نفر را سرگرم خود کرده، حال با نزدیک شدن عرضه قسمت چهارم سری Halo طرفداران بیش از پیش برای بازی کردن آن لحظه شماری می کنند. از سری اول بازی تا آخرین قسمت این سری یعنی Reach به دستان بزرگ Bungie ساخته شد، اما آن ها سه گانه بعدی Halo را به 343 Industries سپردند.

 

خانم Jessica Shea مسئول روابط عمومی 343 اطلاعات جالبی را در مورد طراحی شخصیت Master Chief منتشر کرد. ایشون بیان کردند: “به طور معمول از یک Halo به Halo دیگر، زره و پوشش Master Chief به دلایلی که در داستان بازی بیان شده تغییر کرده است. با هیلو 4 ما راه جدیدی را در پیش گرفتیم، و تمرکزمان را بر روی جنبه ی هنری داستان گویی از منظر طراحی زره Master Chief قرار دادیم. ما این کار را در هر جای بازی انجام نمی دهیم، اما می خواهیم از این فرصت برای تمرکز بر روی شخصیت Master Chief استفاده کنیم.

 

 src=https://img4up.com/up2/88674877930037469816.jpg /></p><p> <br/> یکی از برجسته ترین خصوصیات فیزیکی Master Chief همین زره مخصوصش است، زره ای که قابلیت های زیادی را در هنگام انجام عملیات به او می‌دهد. پس ما این طراحی را بر روی HUD (به معنی اطلاعات اسلحه و زره بر روی صفحه نمایش) بازی نشان می دهیم. زمانی که شما Halo 4 را بازی می کنید، یکی از مهمترین نکته ها هنگام بازی این است که بدانید و احساس کنید شما خیلی فراتر از آن اسلحه ای هستید که در صفحه نمایش می‌بینید. برای اینکه این احساس به شما منتقل شود، ما باید سنگینی آن را با فیزیک بازیکن هماهنگ میکردیم، بدون اینکه این موضوع لطمه ای بر دقت و نشانه گیری در تیر اندازی وارد شود.”</p><p><a class=om-news-src href=http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2012/02/17/343-talks-halo-4-master-chief-design.aspx>منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=نیلوفر1390-11-30

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا