اخبار بازی

سه بازی جدید از گارفیلد در دست ساخت است

گارفیلد، گربه‌ی بزرگ نارنجی که از فردای روز تعطیل متنفر و عاشق لازانیا است، درحال تجربه‌ی یک تحول بزرگ است. ابتدا او در بازی Nickelodeon All-Star Brawl به عنوان یک شخصیت اضافه شونده رایگان ظاهر شد، سپس ایکس باکس یک Xbox Series S مخصوص با طرح چهره این گربه محبوب ساخت و حالا Microids ناشر فرانسوی، به صورت رسمی اعلام کرده که سه بازی جدید از گارفیلد در دست ساخت است. این شرکت در توییتی نوشت:« همیشه لازانیای بیشتر، سه بازی جدید از گارفیلد در چندسال آینده منتشر خواهد شد!»

Nick-All-Star-Brawl-DLC

قبل از All-Star Brawl، آخرین حضور گارفیلد در بازی‌های ویدئویی در یک مجموعه موبایلی از شرکت Anuman Interactive بود که شامل بازی‌هایی مثل پازل، کارت بازی، تطبیق تصاویر و حتی یک بازی آموزشی که جدول ضرب را به کودکان آموزش می‌داد که علاوه بر موبایل روی کنسول Nintendo 3DS نیز منتشر شده بود. پیش از آن شرکت Konami در سال 1991 بازی Lasangnator را برای کنسول‌های دستی عرضه کرده بود.

با توجه به روند بازار، می‌توان انتظار داشت که هر سه عنوان Microids برای گارفیلد بازی‌های موبایلی در سبک‌های مختلف باشند. قطعا شگفت‌زده خواهیم شد اگر بازی‌های گارفیلد به درجه AAA یا حتی AA برسد! اما چه کسی می‌داند؟ این ناشر اخیرا بازی The Smurfs: Mission Vileaf را برای رایانه‌های شخصی، کنسول‌های نسل هشتم و نهم منتشر کرد، شاید آنها قصد دارند قدمی بزرگ برداشته و همه را غافلگیر کنند؟

هیچ اطلاعاتی اعم از تاریخ انتشار، پلتفرم عرضه یا حتی ژانر بازی اعلام نشده است، بنابراین فعلا باید منتظر باشیم تا اولین بازی از این مجموعه معرفی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا