اخبار بازی

3.2 میلیون نفر روزانه Destiny را بازی می کنند

Bungie در آپدیتی در سایت بازی Destiny اعلام کرد، بازی Destiny یک ماه است که عرضه شده و حدود 3.2 میلیون نفر بازیکن، به صورت روزانه این عنوان را بازی می کنند. به صورت میانگین بازیکنان 3 ساعت در هر دوره که بازی را شروع می کنند، به انجام بازی می پردازند.

همچنین Bungie اعلام کرد، تعداد افرادی که Destiny را به صورت آنلاین در سه هفته گذشته بازی کرده اند، از تعداد افرادی که عنوان Halo 3 و Halo: Reach را در همین بازه زمانی به صورت آنلاین بازی کرده اند، بیشتر است. البته باید یاد آوری کرد که عنوان Halo دارای بخش campaign آفلاین بود در حالی که بازی Destiny به صورت کاملا آنلاین است.

نسخه Beta بازی Destiny هم که در تابستان امسال منتشر شد، توسط 4.6 میلیون نفر بر روی چهار کنسول Xbox One, Xbox 360, PS4 و PS3 بازی شد.

در قسمت دیگری از آپدیت منتشر شده بر روی سایت بازی، درباره بخش چند نفره Iron Banner که تا روز چهارشنبه قابل بازی است، گفته شده. یکی از مشکلات این بخش که باعث شکایت بازیکنان آن شده است، بالانس نبودن بازی است، به این صورت که سرور های بازی، کسانی که لول بالایی دارند را ضعیف و افرادی که لول کمی دارند را قوی می کند و این کار باعث بر هم زدن بالانس بازی می شود.
Derek Carroll دیزاینر بازی در رابطه با این مشکل گفت: " در واقع، ما در این بخش چیزی را ارایه کردیم که احساس می کنیم باعث ایجاد رقابت برای تمام بازیکنان می شود و فقط مخصوص کسانی که لول بالایی دارند، نیست. اما عکس العمل بازیکنان در رابطه با تصمیم ما متفاوت است و آن ها چنین چیزی را می خواهند، "نه، ما می خواهیم این بخش برای بازیکنانی که لول پایینی دارند، سخت باشد." در حال حاظر، ما در حال گوش دادن به بازخورد ها هستیم و برای اولین Iron Banner محافظه کار عمل کردیم."

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا