اخبار بازی

2K Games استودیوی جدیدی تاسیس کرد

2K Games استودیوی جدیدی با نام Hangar 13، به مدیریت Haden Blackman سازنده با سابقه سری Star Wars تاسیس کرد. تمرکز این استودیو بر روی ساخت بازی برای کنسول‌های نسل هشتم و PC خواهد بود. مکان این استودیو در همسایگی استودیو هایی همچون Telltale Games و Toys For Bob؛ یعنی شهر Novato واقع در ایالت California امریکا است.
Blackman درباره تاسیس این استودیو گفت: "من از فرصت استفاده کردم تا با 2K کار کنم، آنها به کیفیت کار پایبند هستند و من هم عاشق کار بر روی بازی‌های بزرگ برای کنسول‌ها و PC هستم. اینها بازی‌هایی هستند که دوست دارم بازی کنم، به همراه معماهای پیچیده برای حل و تشکیل تیمی برای حل کردن این معماها. من همچنین عاشق فرصتی هستم که برای ساخت تکنولوژی اختصاصی خودمان ایجاد شده است. این کاری چالش برانگیز و نیازمند توانایی بالایی است."
هنوز اعلام نشده است که Hangar 13 در حال کار بر روی چه پروژه یا پروژه‌هایی است اما درباره بازیی که استودیو در حال ساختن آن است، Blackman این چنین گفت: "به هر یک از بازیکنان فرصتی داده خواهد شد تا تجربه منحصر به فردی از لحظه به لحظه گیم‌پلی، شخصیت ها و روایت داستان بازی داشته باشند."
Hangar 13 متشکل از افرادی با تجربه از استودیوهایی نظیر 2K Marin و LucasArts است و همانطور که در سخنان Blackman آمد، این استودیو در حال کار بر روی تکنولوژی جدید و اختصاصی خود است.
Blackman ادامه داد: "هروقت شما تیمی تشکیل می‌دهید، اگر بتوانید افراد مختلفی از سرتاسر این صنعت گرد هم بیاورید، فواید زیادی به دنبال دارد. این شروع دوباره، فرصت بسیار خوبی است و ما سعی کردیم تا از اقصی نقاط این صنعت، کارمند جذب کنیم. هیچ وقت برای ایجاد یک استودیو نسل جدید، دیر نیست و به خاطر همین من اینجا [استودیو جدیدش] هستم."

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا