اخبار بازی

تایید مراجعه بازرس‌های خصوصی 2K به خانه استریمر بازی Borderlands

بازی Borderlands

روز گذشته SupMatto استریمر بازی Borderlands در کانالش ویدئویی به اشتراک گذاشت و مدعی شد دو بازرس خصوصی به خانه‌اش مراجعه کرده و او را از جانب شرکت Take-Two در خصوص محتویات لو رفته بازی Borderlands 3 در کانالش مورد تحقیق و بررسی قرار دادند. در این ویدئو، SupMatto فاش کردن اطلاعاتی که پیش از این به صورت رسمی رونمایی نشده بودند را تصدیق کرد اما اظهار کرد این محتویات در جاهای دیگری نیز در اینترنت در دسترس قرار گرفته بود.

در روز 29 آپریل، کانال رسمی یوتیوب Borderlands از موردی در توییچ رونمایی کرد که به رونمایی از گیم‌پلی بازی منجر شد. امری که همگی در رابطه با آن اشتیاق داشتیم. نام اکانت‌های تست نیز در همین ویدئو مشاهده شد چیزی که ما اکنون متوجه آن شدیم.

این اطلاعات توسط من یافت نشد و توسط پلتفرم‌های دیگری مانند Reddit و شبکه‌های اجتماعی هم به اشتراک گذاشته شده بود. از همین طریق نیز توجه من را جلب کرد. بنابراین تعدادی از ما تصمیم گرفتیم که این اکانت‌ها را دنبال کنیم.

ظاهرا به همین سادگی شخصی موضوعی را یافته و رد آن را دنبال کرده بود. امری که استودیو Gearbox نیز همواره به انجام چنین اموری تشویق کرده است. اما شرکت 2K Games در صحبت با وبسایت IGN اظهار کرد که معتقد است SupMatto و دنبال‌کنندگانش تنها این اطلاعات را به صورت تصادفی کشف نکردند بلکه از رخنه موجود در توییچ سو استفاده کردند تا صفحه کانالی که محتویات آن قرار بود خصوصی باشد را ضبط کنند. 2K هم‌چنین اظهار کرد که به مدت یک سال استریمر بازی Borderlands را تحت نظر داشته و کارهای او را بررسی می‌کرده:

2K Games و Take-Two امنیت و محرمانه بودن اسرار تجارت را امری بسیار جدی به شمار می‌آورد. اقدامات ما نتیجه 10 ماه بررسی تاریخچه صاحب این کانال در منفعت بردن به واسطه نقض سیاست‌ها، فاش کردن اطلاعات پیرامون محصول ما و نقض کپی‌رایت است.

اطلاعاتی که این شخص در ویدئوی جدیدش منتشر کرده ناقص و در مواردی هم نادرست است. نه تنها بسیاری از اقداماتش غیرقانونی بوده بلکه تاثیر منفی در کار دیگر تولیدکنندگان محتوا و هم‌چنین انتظار گیمرها برای بازی Borderlands 3 گذاشته است.

SupMatto هم‌چنین گفت که کانالش پس از روز استریم مذکور با چندین مورد نقض کپی‌رایت مورد حمله گرفت و اگرچه همه آن‌ها به جز یک مورد حذف شدند اما کانالش هم‌چنان در دسترس قرار دارد. سرور دیسکورد این استریمر پس از برخورد با بارزس‌ها به اتهام فروش، تبلیغ و توزیع تقلب، هک و کرک اکانت‌ها خاموش شد. با این حال این شخص انجام هر گونه اشتباه را در ویدئو خود انکار می‌کند اما براساس گزارش IGN، توییج و هم دیسکورد نیز در حال بررسی کانال و سرور SupMatto روی پلتفرم‌های خود هستند.

کانال توییچ این استریمر تاکنون فعال بوده است. با این حال SupMatto اکانت توییترش را حذف کرده و هم‌چنین اعلام کرده که قصد دارد مدتی به استراحت بپردازد و از ساخت ویدئو دوری کند تا فشار حوادثی که برایش اتفاق افتاده را پشت سر بگذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا